تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۷:۱۶
کد خبر: ۵۶۱۸۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
شاهوارپور:
جانبازان پیام‌زنده مقاومت دیروز ملت‌ایران هستند
فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان، جانبازان را پیام زنده مقاومت دیروز ملت ایران عنوان کرد و گفت: باید به آنان به عنوان ولی نعمتان خود در موضوعات مختلف توجه شود.

سردار حسن شاهوارپور در همایش تجلیل از جانبازان قطع نخاعی استان که دیروز پنجشنبه 10 بهمن در تالار بهشت هویزه شهرستان اهواز برگزار شد، با بیان اینکه جانبازان ولی نعمتان ما هستند، اظهار کرد: آنان جان عزیز خود را در طبق اخلاص گذاشته و مردانه، امام راحل را تنها نگذاشتند.

وی بیان کرد: دشمن توطئه حمله رژیم بعث عراق را بر مردمی تحمیل کرد که با تقدیم شهید، توانستند از استبداد ستمشاهی و استکبار آمریکایی رهایی یابند.

شاهوارپور، جنگ تحمیلی را داستانی فراموش ناشدنی توصیف کرد و ادامه داد: اگر نسل آینده، هشت سال دفاع مقدس را فراموش کنند ظلمی است که به گذشته ها وارد می شود و بدان معناست که مدرکان آن دوران، رسالت خود را به خوبی انجام نداده اند.

فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) استان خوزستان با بیان اینکه جانبازان پیام زنده مقاومت دیروز ما هستند، گفت: برای تغییر نظام ستمشاهی باید مردان بزرگی به میدان وارد می شدند و بر آنانی که مقابل امام خمینی(ره)، مردم و ارزشها ایستادند، می تاختند.

وی با اشاره به اینکه پیوند میان مردم و امام راحل از معجزات خداوندی بوده است، عنوان کرد: به پایان رساندن هشت سال دفاع مقدس به سود مردم، نظام و اسلام نتیجه همین پیوند بوده است و دشمن می داند که این مردم همیشه مقاومند و هیچگاه جرات تعدی به کشور را به خود نمی دهند.

شاهوارپور تصریح کرد: جانبازان باید خود را در معرض عموم قرار دهند و هرکس که خواهان آموختن سبک و شیوه زندگی، دینداری و ایستادگی است باید از جانبازان الگوگیری کند.

فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) استان خوزستان در پایان خواستار توجه بیشتر اجتماع به نیازهای جانبازان شد.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار