تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۰ - ۱۴:۲۰
کد خبر: ۵۶۱۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
اعلام نتايج اوليه آزمون استخدامي ارديبهشت ماه خوزستان
نتايج اوليه آزمون استخدامي ارديبهشت ماه ادارات و دستگاه هاي دولتي استان خوزستان با سه برابر ظرفيت اعلام شد.
به گزارش پايگاه اطلاع رساني استانداري خوزستان معاونت توسعه مديريت و منابع انساني استانداري خوزستان با اعلام اين خبر گفت:اعلام نتايج بر اساس سه برابر ظرفيت اعلام شده در هر پست سازماني بوده است.
دكترسيد كريم حسيني گفت: برگه هاي آزمون كليه شركت كنندگان در تهران تصحيح و اعلام شده و بر اساس سهميه هاي استخدامي دستگاه هاي دولتي و با ملاك قرار دادن بالاترين درصد نمره عمومي و شرايط بومي بودن به دستگاه ها اعلام شده است.
دكتر حسيني افزود:از ابتداي هفته تا كنون اداره كل استاندارد,مسكن و شهرسازي,اداره كل ارشاد استان و دامپزشكي با نفراتي كه در سه برابر ظرفيت شان پذيرفته شده بودند تماس گرفته اند.
وي تاكيد كرد:تمامي دستگاهها و ادارتي كه در آزمون استخدامي سهميه و مجوز استخدامي داشته اند در روزهاي آينده موظف هستند با نفرات مشخص شده كه سه برابر ظرفيت شان بوده براي انجام مراحل مصاحبه و گزينش تماس بگيرند.
وي خاطر نشان كرد: شركت كنندگان در آزمون استخدامي مي توانند براي كسب اطلاعات بيشتر و يا كسب نتايج اوليه به اداراتي كه در زمان شركت در آزمون به عنوان اداره محل اشتغال انتخاب كرده بودند مراجعه كنند.
معاونت توسعه مديريت و منابع انساني استانداري خوزستان افزود:دفتر منابع انساني و تحول اداري استانداري خوزستان نظارت كامل و دقيقي را بر روند بررسي و اعلام نتايج توسط دستگاه هاي استان دارد.
دكتر حسيني در پايان اظهار د اشت:نتيجه نهايي آزمون با در نظر گرفتن كليه شرايط و در چارچوب قوانين و مقررات بعد از اعلام و جمع بندي دستگاه ها و ادارات استان بر روي سايت استانداري خوزستان به نشاني www.ostan-khz.ir قرار خواهد گرفت.
:
:
:
آخرین اخبار