تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۲ - ۰۸:۵۲
کد خبر: ۵۶۱۹۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نماینده مردم شوش در مجلس:
مشکل راه‌آهن هفت تپه حل شود
نماینده مردم شوش در مجلس گفت: مشکل راه‌اهن شوش باید با همکاری میراث فرهنگی این شهرستان و پایگاه میراث فرهنگی هفت تپه برطرف شود.

سیدراضی نوری امروز اظهار کرد: بیش از شش ماه است که شرکت راه‌آهن کشور برای رفع مشکلات موجود در ایستگاه هفت تپه و برچیدن تقاطع همسطح راه‌آهن با جاده تقاضای رفع مشکلات در به میراث فرهنگی داده است که باید در این باره توجه ویژه‌ای به این مشکلات شود.

وی افزود: شرکت راه‌آهن بیش از 100 میلیارد ریال اعتبار برای جابجایی جاده و یا خط راه آهن موجود در عرصه هفت تپه دارد که در این زمینه منتظر نظر کارشناسی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خوزستان است تا هر طرحی در این زمینه ارائه کند اجرایی شود.

نماینده مردم شوش در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: در ارائه راهکار از سوی میراث فرهنگی خوزستان باید به مشکلات مردم هفت تپه نیز توجه شود و در این زمینه باید برنامه‌های اجرایی ارائه کرد.

وی تاکید کرد: مسئولان در شرکت راه‌اهن و میراث فرهنگی خوزستان آماده همکاری هستند و باید برای مردم و رفع مشکلات منطقه گامی مثبت و و عملی بردارتد.

نوری با اشاره به انعقاد جلسه‌ای با حضور کارشناسان سه دستگاه اجرایی افزود: میراث فرهنگی خوزستان، کشت و صنعت هفت تپه و شرکت راه‌آهن در روزهای گذشته جلسه‌ای تشکیل داده‌اند که قرار شد در این بخش مشاوری قوی و باتجربه برای بررسی کارشناسی این موضوع اخذ شود.

نماینده مردم شوش در مجلس تاکید کرد: قرار شده است اوایل اسفند ماه سال‌جاری نتایج بررسی‌های کارشناسی مشاور اخذ شده به هیئت ارائه شود تا بر اساس ضوابط میراث فرهنگی برای اجرای پروژه حذف تقاطع همسطح در این منطقه اقدام شود.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار