تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۲ - ۰۸:۵۴
کد خبر: ۵۶۱۹۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
شهردار شوشتر:
دفع نخاله در شوشتر ساماندهی می‌شود
شهردار شوشتر گفت: دفع نخاله ساختمانی در شوشتر با ساماندهی وانت بارها در این شهر تحت نظارت شهرداری خواهد بود.

آرش دُر امروز اظهار کرد: دفع نخاله ساختمانی یکی از مشکلات بزرگ شهرداری‌هاست که برای رفع آن باید بر دفع کنندگان نخاله نظارت کرد، و به این دلیل ساماندهی وانت‌بارهای شوشتر را در دستور کار قرار داده‌ایم.

وی با اشاره به تعداد وانت‌بارهای شوشتر گفت: در سطح شهر شوشتر بیش از 200 وانت‌بار وجود دارد که با ساماندهی این تعداد می‌توان به خوبی بر دفع صحیح و کارشناسی نخاله نظارت کرد و از دفع نادرست و در مکان‌های غیرمجاز جلوگیری کرد.

شهردار شوشتر با اشاره به اینکه شهرداری شوشتر برای پاکسازی نخاله‌های دفع شده در سطح شهر زمان و هزینه زیادی متحمل می‌شود، افزود: هر ساله شهرداری شوشتر هزینه زیادی برای پاکسازی محل‌هایی که به غلط محل دفع نخاله شده‌اند پرداخت می‌کند و باید در این بین از همه ظرفیت شورای اسلامی شهر و شهرداری برای این مهم استفاده شود.

وی گفت: شهرداری شوشتر در برون سپاری قدری جوان و کم‌تجربه است و باید در این بین آزمون و خطا کند تا تجربه مناسبی کشب شود و به این دلیل شهرداری شوشتر می‌کوشد تا بهترین قرارداد را با پیمانکاران داوطلب در این زمینه منعقد کند.

شهردار شوشتر افزود: شهر شوشتر شهری تاریخی و دارای آثار تاریخی متعددی است و نباید در هرگوشه این شهر تاریخی نخاله ساختمانی به روشی کاملا غیر اصولی دفع شده باشد.

وی در پایان بیان کرد: در همین راستا این مهم را به بخش خصوصی سپرده زیرا شهرداری باید در این بین وظیفه نظارتی ایفا کند.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار