تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۲ - ۰۹:۰۴
کد خبر: ۵۶۲۰۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نظر جالب مربی الکویت درباره نکونام
جواد نکونام سه هفته بعد از انتقالش به الکویت و در سومین حضور خود در پیراهن الکویت موفق شد برای اولین بار برای این تیم گلزنی کند. او با این گل حساس و سه امتیازی که به پیروزی الکویت مقابل الکاظمه منجر شد، باعث شد شاگردان ایون مارین را در صدر جدول لیگ کویت نگه دارد.

ایون مارین سرمربی الکویت اعلام کرد جواد نکونام الگوی تمام بازیکنان تیمش است. او درباره خرید جدید ایرانی خود گفت: نکونام علاوه بر تجربه بالایش، تکنیک خیلی خوبی هم دارد. و حضور او در میانه میدان خیلی به نفع تیم ما است. با پیوست نکونام به الکویت قابلیت بازی سازی تیم بالا رفته و آن هم به این خاطر که چون جواد خیلی کم پاس اشتباه می دهد. یک حسن دیگر بازی جواد این است که یک هافبک گلزن است و این خیلی اهمیت دارد.

ایون مارین اضافه کرد که به نکونام نه تنها در داخل زمین بلکه به عنوان یک رهبر و یک معلم برای بقیه بازیکنان در خارج از زمین هم احتیاج دارد.

مارین در ادامه گفت: جواد یک فوتبالیست کاملا حرفه ای هست و معلوم هست که چرا توانسته 6 سال در لیگ اسپانیا دوام بیاورد و در اوساسونا بازی کند. من از جواد خواستم برای باقی بازیکنان هم در مورد اصول حرفه ای بودن حرف بزند و به آنها در این مورد آموزش بدهد تا فوتبالیست های کویتی نیز مانند نکونام بتوانند پیشرفت کنند".

ایون مارین در پایان ابراز امیدواری کرد که نکونام بتواند در بازی پلی اف روز یکشنبه مقابل تیم پلیس عراق به الکویت کمک کند.

او در پایان گفت: این اولین بازی ما در راه رسیدن به مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا خواهد بود. این پلی اف بازی برگشت ندارد وبرنده بازی در کویت به مرحله بعد صعود خواهد کرد. ما هیچ شناختی از تیم عراقی نداریم و حتی نمی دانیم که بازیکن خارجی دارند یا نه. در واقع مثل قدیمها که اینترنت و ماهواره نبود باید کورکورانه به مصاف حریف برویم و آنها را در زمین بشناسیم. امیدوارم تجربه بازیکنانی مثل جواد به ما کمک کند که در رقابت های آسیا موفق باشیم.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار