تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۲ - ۰۹:۴۱
کد خبر: ۵۶۲۱۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
به مناسبت سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب
اعلام برنامه‌های کتابخانه‌های خوزستان در دهه فجر
مدیر کل کتابخانه‌های عمومی خوزستان گفت: در دهه فجر امسال به مناسبت سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب برنامه‌های متنوعی را برای کتابخانه‌های عمومی استان در نظر گرفته‌ایم.

لفته منصوری امروز از برنامه‌های این اداره کل در ایام الله دهه مبارک فجر امسال خبر داد و اظهار کرد: تمام کتابخانه‌های عمومی سراسر استان در دهه مبارک فجر آذین بندی می‌شوند و نمایشگاه کتاب و تازه‌های کتاب با موضوع انقلاب اسلامی با عناوین مختلف در حوزه انقلاب اسلامی و معرفی کتاب‌های تازه منتشر شده اجرا خواهد شد.

وی افزود: از جمله برنامه‌های این اداره کل در ایام الله دهه فجر برپایی نمایشگاه‌ کتاب در همه شهرستان‌های استان است.

مدیر کل کتابخانه‌های عمومی خوزستان تصریح کرد: ارسال پیامک از طریق سامانه پیام کوتاه کتابخانه‌های عمومی استان با موضوع دهه فجر و انقلاب اسلامی، برگزاری مسابقه خاطره‌نویسی با موضوع انقلاب اسلامی و دهه مبارک فجر و برگزاری جشن انقلاب در کتابخانه‌های عمومی استان نیز از برنامه‌های دهه فجر اداره کل کتابخانه‌های عمومی خوزستان است که در کلیه شهرستان‌ها اجرا خواهد شد.

وی اضافه کرد: برگزاری مسابقات بزرگ کتابخوانی در استان، افتتاح کتابخانه و افتتاح و راه‌اندازی ایستگاه‌های مطالعه در استان نیز از ویژه برنامه‌های دهه مبارک فجر امسال است.

منصوری ادامه داد: برگزاری نمایشگاه عکس انقلاب، زیارت گلزار شهدا و تجدید بیعت با آرمان‌های امام خمینی(ره)، برگزاری نمایشگاه نقاشی انقلاب، برگزاری نمایشگاه خوشنویسی با موضوع انقلاب، چاپ بنر و تراکت فرمایشات امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری در خصوص انقلاب، برگزاری مسابقه مقاله نویسی با موضوع انقلاب، بازدید عموم مردم از کتابخانه‌های عمومی، دیدار با خانواده‌های معظم شهدا از برنامه‌های به این مناسبت است.

وی خاطرنشان کرد: همچنین برگزاری مراسم و محافل انس با قرآن، برگزاری سخنرانی در محل کتابخانه‌های عمومی با موضوع انقلاب توسط اساتید دانشگاه، برگزاری جشنواره روزنامه دیواری با موضوع انقلاب، برگزاری نمایشگاه صنایع دستی و هنری،  مسابقات طراحی و نقاشی با محوریت انقلاب اسلامی و دهه فجر نیز از دیگر برنامه‌هاست.

مدیر کل کتابخانه‌های عمومی خوزستان گفت: مراسم شب شعر در کتابخانه‌های عمومی استان با حضور شاعران برجسته شهرستان‌ها در محافل شعر و سرودن در باب انقلاب اسلامی و بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران از دیگر فعالیت‌های این اداره کل است.

وی اضافه کرد: برگزاری کارگاه قصه گویی کودکان با حضور قصه گویان برتر شهرستان با روایت قصه‌های دوران انقلاب نیز جزو برنامه‌های این اداره کل است.

منصوری عنوان کرد: همچنین برگزاری نشست ادبی و نقد و بررسی کتاب نویسندگان بزرگ استان توسط کانون‌های ادبی شهرستان نیز در برنامه‌های این اداره کل است.

وی در پایان اظهار کرد: همه کارکنان اداره کل و کتابداران کتابخانه‌های عمومی در راهپیمایی پرشور 22 بهمن شرکت می‌کنند.
:
:
:
آخرین اخبار