تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۰:۳۸
کد خبر: ۵۶۲۲۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سیدجلال حسینی: تا آخر فصل می‌مانم
مدافع تیم فوتبال پرسپولیس به انتقاد از شرایط حاکم بر باشگاهش پرداخت و تاکید کرد تا پایان فصل در جمع سرخپوشان می‌ماند.

سیدجلال حسینی قرار بود از پرسپولیس جدا شده و فوتبالش را در لیگ قطر ادامه دهد. حتی قبل از دیدار با سپاهان رسانه‌ها از سفر او به این کشور خبر دادند و گفته شد که بازی با سپاهان آخرین بازی سیدجلال برای پرسپولیس است. او اما تصمیم گرفته در جمع سرخپوشان بماند ولی از مسئولان این باشگاه به شدت ناراحت است و تاکید می‌کند که آنها برای بازیکنان ارزش قائل نیستند. حسینی در گفت‌وگو با تسنیم در مورد برد پرسپولیس، بحث حضورش در قطر و مسائل مختلف دیگر به سوالات پاسخ داد.

*در مورد بازی با سپاهان چه صحبتی داری؟

بازی خوبی بود هر چند که کار سختی داشتیم. با تمامی مشکلاتی که وجود دارد تمرینات خوبی را در طول هفته پشت سر گذاشتیم و خوشبختانه مقابل تیم سازمان یافته سپاهان 3 امتیاز باارزش گرفتیم. سپاهان واقعاً بازیکنان خوبی دارد و برتری مقابل این تیم به هیچ عنوان آسان نبود. البته یکی از ایرادهای بزرگ ما این است که جاه‌طلب نیستیم و این مشکل باید برطرف شود. ما باید بیشتر گل می‌زدیم چون می‌توانستیم.

*با این پیروزی به 3 امتیازی صدر جدول رسیدید...

از همان اول گفتم که هیچ توجهی به حریفان نداریم و فقط به بازی خودمان فکر می‌کنیم. ما باید در 5 بازی باقی‌مانده بهترین نتیجه را بگیریم تا قهرمان شویم.

*تساوی استقلال مقابل مس، انگیزه و روحیه شما را بیشتر نکرد؟

اگر دست من باشد به هیچ عنوان اجازه نمی‌دهم بازیکنان پرسپولیس نتایج دیگر تیم‌ها را بدانند. هیچ یک از بازیکنان ما نباید درباره حریفان پرسپولیس صحبت کنند و حتی خودم در این مورد برخورد می‌کنم.

*آیا پرسپولیس توانایی و قابلیت قهرمانی در لیگ برتر را دارد؟

معتقدم در درجه اول نیاز به حمایت هواداران داریم. بازیکنان پرسپولیس مشکلات زیادی دارند که تاثیر خودش را در بازی‌های گذشته گذاشت. با این حال ما از هواداران پرسپولیس می‌خواهیم که حمایت کنند.

*داستان حضورت در لیگ قطر به کجا رسید؟

من پیشنهاد بسیار خوبی از قطر داشتم اما تا آخر فصل در پرسپولیس می‌مانم و با تمام وجود برای این تیم و هوادارانش بازی می‌کنم. فقط از این ناراحتم که کسی در باشگاه پرسپولیس جوابگوی ما نیست. با این حال من رفیق نیمه راه نیستم و می‌خواهم تا پایان فصل بمانم. البته خیلی خوب در این مدت جواب گرفتم و به هر مسئولی که زنگ زدم جواب تلفنم را نداد!

*با علی پروین هم تماس گرفتی؟

بله به ایشان هم زنگ زدم ولی جوابم را نداد. من واقعاً نمی‌دانم چه بگویم. قبل از بازی با دایی صحبت کردم. او گفت بمان و من هم قبول کردم. ناراحتی‌ام این است که هیچکس در باشگاه پرسپولیس جوابم را نمی‌دهد. اگر در روزنامه‌ها آرام حرف بزنم، آرام جوابم را می‌دهند و اگر هم تند حرف بزنم، تند جوابم را می‌دهند. اصلاً نمی‌دانند ما چه مشکلاتی داریم. شاید یک بازیکن مشکل بزرگ خانوادگی داشته باشد که باید حل شود. واقعاً نمی‌دانم چرا باشگاه پرسپولیس چنین رفتاری را با بازیکنان انجام می‌‌دهد؟!

*در مورد این مسائل با دایی حرف زدی؟

بله حرف زدم ولی مگر او چه کاری می‌‌تواند انجام دهد؟ دایی فقط می‌تواند مشکلات را به باشگاه بگوید. او در این مدت هر کاری هم که توانست انجام داد. سرمربی ما باید دنبال کارهای تاکتیکی، مسائل فنی و دیدن فیلم بازی‌ها باشند نه اینکه دنبال حل مشکلات بازیکنان برود. متاسفانه باشگاه پرسپولیس برای بازیکنانش ارزش قائل نیست.

با  این وجود فارس صبح امروز در خبری اعلام کرد که سیدجلال حسینی مدافع تیم فوتبال پرسپولیس که زمزمه پیوستنش به یک تیم قطری مطرح بود و حتی قصد داشت قبل از بازی با سپاهان به قطر برود بالاخره پس از پیروزی دو بر صفر پرسپولیسی ها مقابل سپاهان اصفهان بامداد امروز عازم دوبی شد.

او قرار است با تیمی که به وی پیشنهاد داده مذاکراتی انجام دهد البته احتمال دارد این مذاکره برای فصل آینده باشد.

گفتنی است این در شرایطی است که تمرینات تیم فوتبال پرسپولیس پس از دو روز استراحت قرمزپوشان از روز دوشنبه مجددا برای ادامه لیگ برتر دنبال می‌شود.

:
:
:
آخرین اخبار