تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۰:۴۳
کد خبر: ۵۶۲۳۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
معاون شهرسازی و معماری شهرداری اهواز خبر داد
صدور بیش از یک میلیون متر مربع پروانه ساخت در شهرداری اهواز
معاون شهرسازی و معماری شهرداری اهواز گفت: یک میلیون و 700 هزار متر مربع پروانه ساخت در 10 ماه گذشته در شهرداری اهواز صادر شده است.

شهباز زیلایی امروز اظهار کرد: شهر اهواز با 22 هزار هکتار مساحت و یک میلیون و 200 هزار نفر جمعیت دارای هفت منطقه شهرداری است.

وی ادامه داد: در سال گذشته حدود پنج هزار فقره پروانه ساختمان در شهرداری اهواز صادر شد که 60 درصد آن‌ها مربوط به ساختمان‌های چهار طبقه به بالا است.

معاون شهرسازی و معماری شهرداری اهواز با بیان اینکه در سال گذشته حدود 2 میلیون و 700 هزار متر مربع پرانه ساخت صادر کردیم، عنوان کرد: از 10 ماه گذشته تاکنون یک میلیون و 700 هزار متر مربع پروانه ساخت صادر شده است.

وی با بیان اینکه از سال 93 با تاکید شهردار برون سپاری وظایف شهرداری در دستور کار قرار دارد، تصریح کرد: طرح جامع راهبردی اهواز که سند توسعه این کلانشهر است در دستور کار سازمان راه و شهرسازی خوزستان و شهرداری اهواز قرار دارد.

زیلایی با اشاره به اینکه مشارکت بخش خصوصی در ساخت و ساز در 2 سال گذشته بسیار خوب بوده است، عنوان کرد: برای بالا بردن کیفیت ساخت و ساز تعاملات خوبی با سازمان نظام مهندسی خوزستان داشته‌ایم.

وی تصریح کرد: پس از برگزاری جلسات متعدد مسئولین حوزه معاونت شهرسازی و معماری شهرداری اهواز و سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خوزستان توافق‌نامه‌ای به منظور بالا بردن کیفیت ساخت و ساز، ایجاد انگیزه برای سرمایه‌گذاران و انبوه‌سازان و نیز جلوگیری از اطاله زمان و تسریع در پاسخگویی به شهروندان به عمل آمد.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار