تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۵۶۲۴۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیرکل سازمان فنی و حرفه‌ای خوزستان:
آموزش‌های مهارتی باید موجب کارآفرینی شود
مدیرکل سازمان فنی و حرفه‌ای خوزستان گفت: حمایت از کسانی که توانایی کارآفرینی و فراهم کردن فرصت شغلی را دارند لازم است و آموزش مهارتی بایدبه‌‌ اندازه‌ای اجرا شود که موجب کارآفرینی و اشتغال باشد.

رحمن قلاوند صبح امروز درنشست تخصصی تولید و آموزش‌های محصول محور درسالن اجتماعات اداره کل آموزش فنی وحرفه‌ای تشکیل شد اظهار کرد: استفاده ازپتانسیل‌های انسانی وتجهیزات درجهت توسعه کارآفرینی و فرصت شغلی دراستان نیاز است.

وی ادامه داد: با ایجاد پایگاه‌های کارآفرینی امکان آموزش مهارتی وایجاد تفکر و توان تولید و کارآفرینی در هر شهرستان فراهم کرد.

مدیرکل سازمان فنی و حرفه‌ای خوزستان تصریح کرد: باتعامل با کانون انجمن کارآفرینی می‌توان در هر شهری از استان یک پایگاه کارآفرینی ایجاد کرد.

وی با بیان اینکه رابطه بین فنی و حرفه‌ای باکارآفرینی باید تقویت شود تا بتوان از پتانسیل و امکانات بهره کافی برد عنوان کرد: حمایت از کسانی که توانایی کارآفرینی و فراهم نمودن فرصت شغلی را دارند لازم است و آموزش مهارتی باید به‌‌ همان اندازه‌ای اجرا شود که موجب کارآفرینی و اشتغال باشد.

تفاهمنامه همکاری اداره کل آموزش فنی وحرفه‌ای خوزستان و کانون انجمن کارآفرینی استان درراستای حمایت ازکارآفرینان و با هدف اشتغال جوانان مهارتی منعقدشد.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار