تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۳:۰۴
کد خبر: ۵۶۲۷۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
شهردار آبادان:
آسیب‌ شناسی طرح توسعه منطقه آزاد اروند
شهردار آبادان با انتقاد از گزارش ها و مصاحبه های متعدد در سایت های غیررسمی بر علیه خود گفت: طرح توسعه منطقه آزاد اروند باید آسیب شناسی و از تجربیات مناطق آزاد قشم و چابهار استفاده شود.

محمودرضا شیرازی در نشست رسمی و علنی شورای اسلامی شهر افزود: از همه دلسوزان تقاضا دارم سازنده و منصفانه نقد کنند زیرا نقد از روی کینه و عداوت نتیجه خوبی نخواهد داشت.

وی اظهار داشت: همه اعضای شورای اسلامی شهر برای من محترم هستند حتی آنهایی که عملکردم را نقد می کنند.

شهردار آبادان افزود: نقدها نباید به گونه ای باشد که مسوولان و خادمان ملت به حاشیه کشانده و وارد بازی های رسانه ای شوند.

وی نامه نگاری در خصوص افزایش محدوده منطقه آزاد اروند به مسوولان را یادآور شد و گفت: طبق قانون همه افراد حتی افرادی که در دورترین نقطه کشور زندگی می کنند حق اظهارنظر نسبت به مسائل کشور را دارند.

شیرازی افزود: بنده به خاطر تجربه ای که مردم دیگر مناطق آزاد همچون قشم و چابهار داشته اند قبل از سفر رییس جمهوری در این خصوص تذکر داده و اعلام کردم که دولت باید طرح توسعه منطقه آزاد اروند را آسیب شناسی کند تا نقاط ضعف این طرح به حداقل برسد.

وی گفت: متاسفانه برخی سایت ها به جای تحلیل و بررسی اصل موضوع، اعلام می کنند که شهردار رنگ عوض کرد! در حالی که این تذکر تکلیف را بر من تمام کرد و بنده با این کار، ادای دین به مردمی کردم که افتخار خدمتگزاری به آنها را دارم.

شهردار آبادان افزود: اگر در صحبت های بعدی، بنده به مردم تبریک گفتم به معنای رنگ عوض کردن نیست بلکه این تصمیمی است که دولت محترم گرفته و همه ما تابع تصمیمات و سیاست های عمومی دولت هستیم و وقتی سیاستی ابلاغ شد باید گردن گذاشت و همراهی کرد حتی اگر به مذاق ما خوش نیاید.

وی گفت: متاسفانه برخی از سایت ها این مسائل بدیهی را طوری انعکاس می دهند که گویی شهردار سنگ خودش را به سینه می زند و منافعی نصیبش می شود.

شیرازی افزود: بنده سالهاست در سنگرهای مختلف این نظام افتخار خدمت داشته ام و در آینده در سنگر دیگری مشغول به خدمت می شوم.

وی اظهار داشت: وظیفه دارم در دستگاهی که خدمت می کنم از حقوق شهروندان دفاع نمایم.

شهردار آبادان افزود: چنانچه مسایلی باعث کند شدن خدمت رسانی به مردم شود مقابل آن ایستاده و از حق مردم دفاع می کنم.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار