تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۳:۱۹
کد خبر: ۵۶۲۷۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیر عامل جمعیت هلال‌احمر خوزستان خبر داد
اجرای طرح «رسول صادق» در خوزستان
مدیر عامل جمعیت هلال احمر خوزستان از اجرای طرح «رسول صادق» در سطح استان خبر داد.

علی خدادادی امروز اظهار کرد: جمعیت هلال احمر خوزستان با هدف کمک به بیماران صعب‌العلاج و سرطانی طرح رسول صادق را برگزار کرد.

وی با بیان اینکه به میمنت میلاد پیامبر اسلام و امام جعفر صادق (ع) تصمیم گرفتیم که نام این طرح را رسول صادق بگذاریم افزود: با توجه به منشور جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران مبنی بر تسکین آلام بشری، در راستای تحقق این شعار جمعیت هلال احمر استان، طرحی با عناون رسول صادق به منظور کمک به بیماران سرطانی و صعب العلاج به اجرا در آورده است.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر خوزستان تصریح کرد: برای اجرای این طرح شماره حساب بانکی در نظر گرفته شده و همشهریان برای کمک رسانی می‌توانند مبالغ خود را به این حساب واریز کنند.

وی با اشاره به ارتباط وسیعی که جمعیت هلال احمر با اقشار جامعه و اعتماد متقابلی که بین جامعه و جمعیت وجود دارد گفت: با استفاده از تجربیات گذشته، انتظار می‌رود این طرح با استقبال خوزستانی‌های ایثارگر که رشادت و تعهد خود را به این مرز و بوم و جامعه اسلامی ادا کردند روبرو شود.

خدادادی توضیح داد: امیدواریم بتوانیم با برنامه‌ریزی مناسب به توسعه این طرح در آینده بپردازیم.

وی در ادامه گفت: هم اکنون جمعیت با توجه به کمک‌هایی که از مرکز دریافت می‌کند که ناچیز است، در حال کمک رسانی و پوشش کودکان سرطانی است.

مدیر عامل جمعیت هلال‌احمر خوزستان با اشاره به زمان اجرای این طرح خاطرنشان کرد: جمع‌آوری کمک‌های مردمی از امروز آغاز شده و در نیمه اسفند امسال تحت نظر مدیریت هیئت مدیره خانه‌های داوطلب شعب، توزیع کمک‌ها به اقشار نیازمند اجرا می‌شود.

وی یادآور شد: خیرین می‌توانند برای همکاری به این طرح مبالغ خود را به شماره حساب 47974797/84 نزد بانک ملت پرداخت کنند.

به گفته خدادادی، این کمک‌ها پس از جمع‌آوری توسط نیروهای هلال‌احمر بین افراد نیازمند و شناسایی شده توزیع می‌شود.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار