تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۴:۱۹
کد خبر: ۵۶۲۸۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
افتتاح باند جدید محوری سانحه‌خیز در خوزستان اما چراغ خاموش
 5.5کیلومتر باند جدید الاحداث از محور شوشتر - دزفول در روبروی صالح شهر گتوند که چندی پیش شاهد حادثه ای ناگوار با 12کشته بود چند وقتی است زیر بار ترافیک رفته اما به صورت چراغ خاموش.

یک مقام آگاه روز شنبه در این باره گفت: شهرستان گتوند دارای شهرهای صالح شهر، سوماله، جنت مکان و ترکالکی است که بیشترین بار ترافیک بویژه ناشی از کامیون های حمل مصالح بین شوشتر و دزفول در 19کیلومتری این مسیر از سمت معادن منطقه قرار دارد.

وی که خواست نامش فاش نشود یادآوری کرد: باند جدید برای روکش آسفالت در دست اقدام بود تا در دهه فجر امسال زیر بار ترافیک رود که به دلیل حادثه مزبور بی سرو صدا و به صورت چراغ خاموش مورد بهره برداری قرار گرفت.

وی گفت: باند جدید به دلیل جلوگیری از تبعات احتمالی از یک ماه گذشته زیر بار ترافیک رفته اما به صورت رسمی بهره برداری نشد.

این مقام مسوول اظهار کرد: به دلیل این حادثه باند جدید خیلی سریع تر از موعد پیش بینی شده پس از 10روز از روز حادثه مورد بهره برداری قرار گرفت.

به گفته وی به دلیل عزادار بودن مردم شرایط طوری نبود که این بهره برداری به صورت رسمی اعلام شود.

25آذر امسال بر اثر انحراف به چپ یک دستگاه مینی بوس بنز به علت نداشتن کنترل از سوی راننده و برخورد با یک دستگاه تریلر کشنده در این محور 12نفر دانش آموز و دانشجو و برخی دیگر از ساکنان صالح شهر کشته و تعدادی هم زخمی شدند.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار