تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۲ - ۰۸:۳۴
کد خبر: ۵۶۳۰۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رئیس مرکز ملی پاسخگویی به سئوالات دینی:
خواهران‌طلبه درخط مقدم جبهه‌وجهاد هستند
رئیس مرکز ملی پاسخگویی به سئوالات دینی گفت: خواهران طلبه در خط مقدم جبهه و جهاد هستند.

حجت‌الاسلام علی مخدوم در آیین افتتاح مدرسه علمیه ام‌ابیهای این شهرستان که با حضور جمعی از مسئولان و طلاب حوزه علمیه برگزار شد در سخنانی اظهار کرد: این افتتاح آغازی برای ایجاد چنین اماکن فرهنگی محسوب می‌شود.

وی افزود: چنین مکان‌های فرهنگی قطعاً ثمرات بسیار زیادی را برای نظام و جامعه به همراه خواهد داشت و از برکات آن بهره‌مند خواهیم شد.

رئیس مرکز ملی پاسخگویی به سوالات دینی کشور ادامه داد: ایجاد امنیت فرهنگی، معنوی، اقتصادی و معرفتی با وجود چنین مراکزی برقرار می‌شود.

مخدوم تصریح‌کرد: امیدواریم نحوه کار در این مدرسه علمیه به‌گونه‌ای باشد که در جهت رفع نیازهای جامعه در سطح شهرستان دزفول و حتی فراتر از آن در استان خوزستان و کشور نیز نقش‌آفرینی کند.

وی اضافه‌کرد: در برخورد با دشمن و مقابله با آنها ما بیش از پیش باید کار کنیم و با کارگروهی و همگرایی می‌توانیم در برابر آنها ایستادگی کنیم.

رئیس مرکز ملی پاسخگویی به سوالات دینی در ادامه خاطرنشان‌کرد: دزفول شهری است که مردم آن دیندار و ولایت‌مدار هستند و مردم این شهر از دیر باز زیر چتر علم بوده‌اند.

مخدوم افزود: خواهران طلبه علاوه بر اینکه خانه‌داری، شوهرداری و تربیت نسل آینده را بر عهده دارند بار سنگین دروس حوزه علمیه را نیز به دوش می‌کشند و با این کار در خط مقدم جبهه و جهاد هستند.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار