تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۲ - ۰۸:۳۷
کد خبر: ۵۶۳۰۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان:
انقلاب اسلامی الگوی جدیدی برای مردم عالم است
مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان، انقلاب اسلامی را الگوی جدیدی برای مردم عالم دانست.

حجت‌الاسلام سعید جعفری عصر دیروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: انقلاب اسلامی ملت ایران که در بهمن ماه سال 1357 به پیروزی رسید الگوی جدیدی برای مردم عالم است.

وی افزود: پس از پیروزی انقلاب اسلامی مردم ایران در 22 بهمن ماه سال 1357، حکومتی بر مبنای اسلامیت، معنویت و جمهوریت در ایران تشکیل شد.

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان تصریح کرد: در انقلاب مردم ایران اسلامیت و جمهوریت 2 اصل جدا نشدنی هستند.

وی در ادامه به تشریح برنامه‌های بزرگداشت سی و پنجمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در استان خوزستان پرداخت و بیان کرد: به همین منظور 22 کمیته در ستاد دهه فجر تشکیل شد.

به گفته جعفری، کمیته مراسم و کمیته نظارت و ارزیابی 2 مورد از کمیته‌های 22 گانه ستاد دهه فجر خوزستان هستند که مسئولیت آن بر عهده شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی است.

مسئول ستاد بزرگداشت دهه فجر و سی و پنجمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی استان خوزستان بیان کرد: کمیته بسیج یکی دیگر از کمیته‌های 22 گانه ستاد دهه فجر استان است که مسئولیت آن را سردار شاهوار‌پور فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) بر عهده دارد.

این مقام مسئول، مسئولیت کمیته فضاسازی و تزئینات را بر عهده سید خلف موسوی شهردار اهواز بیان کرد و افزود: همچنین رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مسئول کمیته اصناف ستاد دهه فجر خوزستان است.

وی اضافه کرد: کمیته دانشجویی نیز یکی از کمیته‌های 22 گانه ستاد دهه فجر استان است که مسئولیت آن را رئیس شورای فرهنگی دانشگاههای خوزستان بر عهده دارد.

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان تصریح کرد: مسئولیت کمیته ورزش و جوانان بر عهده مدیرکل ورزش و جوانان است و کمیته دانش‌آموزی و فرهنگیان ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی را نیز مدیرکل آموزش و پرورش مدیریت می‌کند.

وی گفت: کمیته کودک و نوجوان ستاد سی و پنجمین سالگرد دهه فجر انقلاب اسلامی خوزستان یکی دیگر از کمیته هاست که مسئولیت آن بر دوش مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است.

جعفری ادامه داد: کمیته ایثارگران ستاد دهه فجر خوزستان نیز تشکیل شد که مسئولیت آن را رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بر عهده دارد.

به گفته وی، مسئولیت کمیته کارگری ستاد دهه فجر خوزستان نیز برعهده هوشمند صفایی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی است و کمیته ارتباطات را مدیرکل صدا و سیمای خوزستان مدیریت می‌کند.

مسئول ستاد بزرگداشت دهه فجر خوزستان، کمیته نیروهای مسلح، کمیته طرح و برنامه، کمیته همیاری و تشکل‌های مردمی، کمیته فرهنگی و هنری و کمیته زنان و خانواده را از دیگر کمیته‌های تشکیل شده در این ستاد عنوان کرد.

جعفری اضافه کرد: همچنین کمیته روستایی و عشایری، کمیته نهادهای و سازمان‌ها، کمیته مساجد، کمیته هیئات و کانون‌های اسلامی و کمیته قرآن در ستاد بزرگداشت سی و پنجمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی استان خوزستان تشکیل شدند.

وی در پایان از همه اقشار مختلف مردم به ویژه جوانان و نوجوانان خوزستان خواست تا در جشن‌های سی و پنجمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی شرکت کنند.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار