تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۲ - ۰۸:۴۰
کد خبر: ۵۶۳۰۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
عضو شورای شهر آبادان خبر داد
اجرای طرح هر شهروند آبادانی یک ناظر
عضو شورای اسلامی شهر آبادان از اجرای طرح «هر شهروند آبادانی یک ناظر» طی روزهای آینده در این شهر خبر داد.

حمید حنظل عیدانی اظهار کرد: با توجه به اینکه در جامعه‌ای زندگی می‌کنیم که تمام مسئولان آن می‌دانند مردم ولی نعمت هستند، پس تمام تلاش مسئولان در راستای کسب رضایتمندی و ایجاد رفاه و آسایش برای شهروندان است.

وی خاطرنشان کرد: از آنجایی که حجم فعالیت در ادارات، سازمان‌ها و نهادها گسترده است بُعد نظارت، مستلزم اهمیت ویژه و خاصی است که باید به درستی صورت پذیرد و در حال حاضر نیز بسیاری از پسرفت‌ها ناشی از سوءنظارت و کنترل است.

عضو شورای اسلامی شهر آبادان افزود: به طور حتم به دلیل وسعت کاری، امکان نظارت کافی و وافی بر همه امور در خصوص حیطه اختیار شورای اسلامی شهر میسر نیست و برای این منظور پیشنهاد «هر شهروند آبادانی یک ناظر» را مطرح شده است.

وی اضافه کرد: از جمله اهداف این طرح، استفاده از ظرفیت‌های مردمی برای تقویت بُعد نظارتی، ارائه خدمات بهتر، سریع‌تر و با کیفیت بالاتر است که باید به آنها اهتمام ورزیم.

رئیس کمیسیون اقتصادی شورای اسلامی شهر آبادان تأکید کرد: در همین راستا تلاش می‌کنیم که اطلاعات مردمی در خصوص پروژه‌های اجرایی اعم از پروژه‌های شهرداری و سایر پروژه‌ها که توسط آنها رصد می‌شود را از طریق سامانه‌ای که در آینده نزدیک برای این منظور راه‌اندازی می‌شود جمع‌آوری کنیم.

وی خاطرنشان کرد: در این صورت است که می‌توان نواقص و کمبود و کاستی در پروژه‌ها را به خوبی ارزیابی و بررسی کرد و در راستای انجام هرچه بهتر وظایفمان گام‌های مثبت برداشت.

حنظل عیدانی در پایان بیان کرد: امید می‌رود با اجرای طرح «هر شهروند آبادانی یک ناظر» شاهد استفاده بهینه از امکانات و منابع مالی عمومی برای ارتقای سطح خدمات و همچنین کیفیت کارها در سطح شهر باشیم.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار