تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۲ - ۰۹:۴۷
کد خبر: ۵۶۳۳۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
اصلاح شبکه آب مناطق علوانیه و شطیط آبادان
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان گفت: با بهره برداری از شبکه جدید توزیع آب و انشعابات خانگی مناطق علوانیه و شطیط آبادان انشعاب بیش از دو هزارخانوار اصلاح شد.

محمدعلی صنیعی نژاد افزود: از سال 91 کار اصلاح شبکه توزیع آب و فاقد کنتور مناطق علوانیه و شطیط آبادان در دستور کار شرکت آبفا خوزستان قرار گرفت که با جایگزین کردن هفت هزار متر لوله پلی اتیلن در اقطار 110 الی 200 میلیمتر و نصب دو هزار فقره انشعاب خانگی به همراه کنتور، شبکه توزیع آب این منطقه با هزینه 24 میلیارد و 500 میلیون ریال بطور کامل اصلاح و بازسازی شد.

وی با بیان اینکه مناطق علوانیه و شطیط از پنج سال پیش که در محدوده شهری آبادان قرار گرفتند فاقد شبکه مناسب توزیع آب بودند گفت: با اجرای این طرح ضمن ساماندهی شبکه و انشعابات این دو منطقه از هدررفت آب و افت فشار ناگهانی در شبکه توزیع جلوگیری و حدود دو هزار خانوار ساکن در این مناطق از آب آشامیدنی پایدار برخوردار شدند.

رییس هیات مدیره آبفای استان با اشاره به پرهزینه بودن تامین و توزیع آب آشامیدنی سالم و بهداشتی از منابع آبهای سطحی بر مصرف بهینه و صحیح آب تاکید کرد و افزود: در منطقه علوانیه چهار کیلومتر لوله پلی اتیلن و در منطقه شطیط سه کیلومتر لوله پلی اتیلن جایگزین شبکه قدیمی که اغلب فلزی یا فارسیت بودند، شد.

صنیعی نژاد خاطرنشان کرد که در سال 91 نیز اقدامات موثری در راستای اصلاح شبکه فرسوده آبادان انجام شده است و اصلاح 27 کیلومتر از شبکه فرسوده مناطق مختلفی از این شهرستان مانند امیرآباد ، طیب و ذوالفقاری از جمله این اقدامات می باشد.

طول شبکه توزیع آب آشامیدنی آبادان 816 کیلومتر است که در سالهای گذشته 350 کیلومتر شبکه فرسوده اصلاح شده و 350 کیلومتر دیگر با احتساب شبکه مناطق شرکتی نیاز به اصلاح و بازسازی دارد.
مرجع / ایرنا
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۷
0
0
پسري که کوشت شود ميتونم پرسم چتوري كشت شود
:
:
:
آخرین اخبار