تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۳:۱۸
کد خبر: ۵۶۳۸۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رحیمی خبر داد:
پالایشگاه آبادان گواهینامه مدیریت سبز و الگوی برتر صنعت سبز را کسب کرد
مدیرعامل شرکت پالایش نفت آبادان از کسب دوگواهینامه مدیریت سبز و الگوی برتر صنعت سبز کشور توسط این شرکت خبر داد.

مسلم رحیمی با اشاره به برگزاری هشتمین همایش بین المللی مدیریت سبز در نهم بهمن ماه جاری در محل مرکز همایشهای بین المللی برج میلاد گفت: شرکت پالایش نفت آبادان به عنوان تنها شرکت پالایشی کشور، موفق به اخذ گواهینامه مدیریت سبز و صنعت سبز در سال 92 شد.
 
وی با تاکید بر لزوم توجه مدیران ارشد به تغییر پیش فرضهای سیستمها و مدلهای مدیریتی در راستای تولید کالا و خدمات سازگار با محیط زیست در جهت افزایش بهره وری و سوددهی اظهار کرد: « موفقیت پایدار » در گرو همگرایی سه مسئولیت اقتصادی، زیست محیطی و اجتماعی سازمان ها است که توانایی درک و شناسایی پیامدهای عملکرد اقتصادی سازمان بر محیط زیست و به عکس منجر به تولید ثروت آفرینی پایدار می شود.
 
به گفته مدیر عامل شرکت پالایش نفت آبادان به کارگیری فناوری های مناسب و تکنیک های مدیریتی صحیح در راستای تولید کالاها و خدمات سازگار با محیط زیست باید در جهت افزایش بهره وری و سوددهی انجام شود.
 
رحیمی تصریح کرد: بهره وری سبز همبستگی و یکپارچگی ارتقای بهره وری با رویکرد محیط زیست را با ایجاد فرصت های شغلی جدید ایجاد می کند تا منافع رقابتی را در بازاری که تمرکز آن بر کیفیت است، تامین کند.

وی در پایان از کسب موفقیت و حفظ جایگاه نخست زیست‌محیطی در بین شرکت‌های پالایشی کشور و دریافت لوح تقدیر از دست رییس بنیاد جهانی انرژی به عنوان برگ زرین دیگری از دستاوردهای شرکت پالایش نفت آبادان نام برد.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار