تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۶:۴۳
کد خبر: ۵۶۴۰۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
قهرماني ملي‌حفاري در جام شهداي وزنه‌برداري جوانان خوزستان
در هفته اول رقابت‌هاي جام شهداي وزنه‌برداري جوانان خوزستان، ملي‌حفاري در جايگاه نخست قرار گرفت.

محمدزمان مهمدي، رييس هيات وزنه‌برداري استان اظهاركرد: اين مسابقات با عنوان جام شهيدان عزيز الماسي، جهانگير دانش و حسن شيرالي، يازدهم بهمن ماه به ميزباني آبادان برگزار شد.

وي بيان‌كرد: در اين رقابت‌ها وزنه‌برداران تيم‌هاي مناطق نفت‌خيز جنوب، ملي‌حفاري، نفت و گاز مسجدسليمان، اداره‌هاي ورزش و جوانان مسجدسليمان، شوشتر، آبادان و اروند و پخش و پالايش نفت آبادان با يكديگر رقابت كردند.

رييس هيات وزنه‌برداري خوزستان درباره تيم‌هاي برتر اين مسابقات، گفت: ملي‌حفاري با 614 امتياز قهرمان شد، نفت و گاز مسجدسليمان با 601 امتياز در مكان دوم ايستاد و اداره ورزش و جوانان مسجدسليمان هم با 564 امتياز سوم شد.

وي خاطرنشان‌كرد: در بخش انفرادي نيز ابوالفضل كمايي و محمدامين عليپور هر دو از ملي‌‌حفاري، هادي يونسي‌فر از اداره ورزش و جوانان مسجدسليمان، ابراهيم ورناصري از نفت و گاز مسجدسليمان، رضا دهدار و ياسين شيرالي هر دو از ملي‌حفاري و فريد باورصاد و اهورا جهانگيري هر دو از نفت و گاز مسجدسليمان به ترتيب در دسته‌هاي 56، 62، 69، 77، 85، 94، 105 و 105+ به ترتيب عنوان قهرماني را به دست آوردند.

مهمدي در پايان گفت: سطح مسابقات بسيار خوب بود و ركوردهاي خوبي هم زده شد. هفته پاياني اين رقابت‌ها نيز اواخر بهمن‌ماه در مسجدسليمان برگزار خواهد شد.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار