تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۶:۴۶
کد خبر: ۵۶۴۰۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
امام جمعه خرمشهر:
دهه فجر فرصت انتقال دستاوردهای انقلاب به نسل جدید است
امام جمعه خرمشهر گفت: ایام الله دهه مبارک فجر، بهترین فرصت برای بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی به نسل جدید است.

حجت‌الاسلام سیدنبی موسوی ظهر امروز در دیدار با جمعی از مسئولان و مدیران خرمشهری که در محل دفتر وی حضور یافتند با تبریک به مناسبت فرا رسیدن دهه  مبارک فجر بر کیفی بودن برنامه‌های این ایام با رویکرد دینی و اسلامی تاکید کرد و اظهار داشت: ایام الله دهه مبارک فجر، بهترین فرصت برای بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی به نسل جدید است.

وی در ادامه از مسئولان خواست برنامه‌های امسال روح‌دار و پر محتواتر از سال‌های گذشته در سطح شهرستان برگزار شود.

امام جمعه خرمشهر در ادامه با ارائه برنامه‌ها و راهکارهایی، مسئولان را به ساده زیستی و اخلاص و ارتباط با خداوند متعال دعوت کرد.

وی تصریح کرد: اخلاص در عمل معیار تقرب به درگاه باریت‌عالی و باعث خشنودی و رضایت مردم است.

* امام راحل، انقلاب را به مردم متعهد سپرد

فرماندار خرمشهر نیز اظهار کرد: امام خمینی(ره) پس از مجاهدت‌های فراوان، انقلاب اسلامی را به مردم مومن و متعهد ایران اسلامی سپرد.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی یک امانت الهی است خاطرنشان کرد: تمام نگرانی و دغدغه دشمنان ایران اسلامی، انقلاب بزرگ و روبه‌رشد اسلامی است و این موضوع اهمیت گرامی‌داشت جشن‌های انقلاب را دوچندان می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: برگزاری جشن‌های پیروزی انقلاب اسلامی در سراسر کشور گامی مهم در راستای زنده نگه‌داشتن یاد انقلاب، امام راحل و غیرت و شجاعت شهدا و مبارزان دوران انقلاب است.

جمعی از مسئولان، مدیران و کارمندان ادارات مختلف خرمشهر به نمایندگی از مردم شهرستان با امام جمعه این شهر دیدار و با آرمان‌های والای انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری تجدید میثاق کردند.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار