تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۶:۵۱
کد خبر: ۵۶۴۰۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
با حضور آیت‌الله موسوی جزایری انجام شد
گردهمایی شوراهای‌حل‌اختلاف‌خوزستان دراهواز
گردهمایی شوراهای حل اختلاف استان خوزستان با حضور نماینده ولی فقیه در خوزستان برگزار شد.

یازدهمین گردهمایی اعضای شوراهای حل اختلاف استان خوزستان در اهواز برگزار شد.

در این گردهمایی که در تالار فردوسی برگزار شد، آیت‌الله سیدمحمدعلی موسوی جزایری نماینده ولی فقیه در استان خوزستان و امام جمعه اهواز حضور داشت.

وی گفت: شوراهای حل اختلاف یکی از ثمرات بزرگ پیروزی انقلاب اسلامی هستند که باید به خاطر راه اندازی آن، خداوند متعال را شکر کنیم.

همچنین آیت‌الله سیدعلی شفیعی نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری و پدر شهید سیدمرتضی و حجت‌الاسلام سیدمحسن شفیعی مسئول نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه‌های خوزستان نیز در گردهمایی شوراهای حل اختلاف حضور داشتند.

آیت‌الله محسن حیدری یکی دیگر از نمایندگان مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری نیز در گردهمایی شوراهای حل اختلاف به سخنرانی پرداخت.

وی گفت: از شوراهای حل اختلاف در شهر‌ها و روستاهای استان خوزستان می‌خواهم تا آنجا که می‌توانند از طلاق گرفتن زوج‌ها جلوگیری کنند.

حجت‌الاسلام محمدمهدی احمدی ‌میانجی معاون رئیس قوه قضائیه در امور شورای حل اختلاف نیز در گردهمایی شوراهای حل اختلاف خوزستان حضور یافت.

وی در سخنانی گفت: با توجه به کاری که انجام می‌شود ما نمی‌توانیم پاداش مناسبی به اعضای شوراهای حل اختلاف بدهیم ولی این هم بدان معنا نیست که کاری برای آن‌ها انجام ندهیم.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار