تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۲ - ۰۸:۵۴
کد خبر: ۵۶۴۱۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
به مناسبت دهه مبارک فجر انجام شد
غبارروبی مزار شهدای روستاهای باغملک
مراسم غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدای روستاهای باغملک با حضور اقشار مختلف مردم برگزار شد.

مراسم غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدای روستاهای باغملک عصر دیروز به مناسبت دهه مبارک فجر و سی و پنجمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ملت ایران انجام شد.

در این مراسم که جمع زیادی از مردم و خانواده‌های شهدای والامقام حضور داشتند مزار شهدای روستاهای مله‌گوراب و آرزو در شهرستان باغملک غبارروبی و عطرافشانی شد.

مسئول یادواره شهدای روستاهای مله‌گوراب و آرزو اظهار کرد: مراسم معنوی غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا در 2 روستای شهرستان باغملک انجام شد.

علی رضا امیری افزود: در این آیین اهالی روستاهای مزار شهدای خود را غبار روبی و عطر افشانی کردند.

وی خاطرنشان کرد: روستاهای مله‌گوراب و آرزو شهرستان باغملک چهار شهید به نام‌های پاسدار شهید انگنا امیری، دانشجوی شهید پرویز زکوی، شهید اصغر سروستانی و شهید علی‌نقی زکوی را تقدیم به آرمان‌های مقدس جمهوری اسلامی ایران کرده‌اند.

فرزند شهید انگنا امیری در ادامه با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا گفت: این مراسم از سوی ستاد یادواره چهار شهید روستاهای شهرستان باغملک با حضور اقشار مختلف مردم شهیدپرور و خانواده‌های معظم شهدا انجام شد.

وی اضافه کرد: شهدای والامقام حق بزرگی بر گردن ما دارند که یاد کردن از آن‌ها در مناسبت‌های مختلف به ویژه در ایام الله دهه فجر یکی از کارهایی است که می‌توانیم برای زنده نگه داشتن یاد آن‌ها انجام دهیم.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار