تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۲ - ۰۸:۵۷
کد خبر: ۵۶۴۱۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سرمربی تیم استقلال اهواز: تساوی عادلانه بود
سرمربی تیم استقلال اهواز پس از دیدار تیمش در برابر صنعت نفت آبادان گفت: قضاوت‌ها در لیگ دسته اول بسیار نگران کننده است، چرا که در چهار هفته گذشته از این موضوع متضرر شدیم.

داود مهابادی پس از دیدار تیمش در برابر صنعت نفت آبادان در چارچوب هفته هجدهم لیگ دسته اول فوتبال کشور که منجر به تساوی دو تیم شد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بازی خوبی را از دو تیم شاهد نبودیم و تساوی در این دیدار عادلانه به نظر می‌رسد.

وی ادامه داد: در نیمه اول دو تیم حرفی برای گفتن نداشتند البته صنعت نفت در ابتدای این دیدار می‌توانست به گل برسد که این اتفاق برای این تیم رخ نداد.

سرمربی استقلال اهواز تصریح کرد: در نیمه دوم بازی کمی پر تحرک‌تر از سوی دو تیم دنبال می‌شد و ما نیز چند موقعیت را از دست دادیم.

مهابادی در خصوص داوری این دیدار و پنالتی که به ضرر این تیم گرفته شد افزود: این چهارمین هفته پیاپی است که دارو به ضرر ما سوت می‌زند و پنالتی اعلام می‌کند، وضعیت داوری در لیگ دسته اول نگران کننده است و نشان از آن دارد که اتفاقاتی خارج از مستطیل سبز در حال رخ دادن است.

وی در خصوص نتیجه این دیدار و وضعیت این تیم یادآور شد: این نتیجه از نظر ما عادلانه بود و همچنان امیدوار هستیم تا در هفت بازی باقیمانده بتوانیم امتیازات از دست رفته را جبران کنیم.

سرمربی تیم استقلال اهواز در پایان خاطر نشان کرد: امیدوارم در بازی‌های آینده شاهد اشتباهات داوری نباشیم و این موضوع کاملا در نحوه بازی قبل ما تاثیر داشت.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار