تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۲ - ۰۹:۰۰
کد خبر: ۵۶۴۱۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان:امیدوارانه به تلاش خود ادامه می‌دهیم
مربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: وظیفه داریم تا آخرین بازی تلاش خود را به کار گرفته و تا آخرین لحظه به صعود امیدوار خواهیم ماند.

بهنام سراج پس از تساوی تیمش در برابر استقلال اهواز در چارچوب هفته هجدهم لیگ دسته اول فوتبال کشور اظهار کرد: همانگونه که ما امتیاز از دست داده‌ایم، رقبای ما نیز در ادامه امتیازاتی را از دست خواهند داد.

وی ادامه داد: هنوز چیزی به پایان نرسیده است و ما تا پایان امیدوارانه به تلاش خود ادامه می‌دهیم و در انتظار لغزش سایر حریفان خواهیم بود.

مربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان تصریح کرد: در این بازی ضعیف‌ترین بازی داخل خانه را به نمایش گذاشتیم و این ناشی از نبود یک گل زن و تمام کننده در تیم ما است.

وی تاکید کرد: مشکل گلزنی از قبل در این تیم وجود داشته و بدون شک تا پایان نیز به همراه ما خواهد بود و باید چاره‌ای برای این تیم اندیشید.

سراج در خصوص اتفاقات خارج از مستطیل سبز سخنانی را ابراز کرد و خاطر نشان کرد: متاسفانه نظارت بر روی لیگ دسته اول بسیار کم است و رقم خوردن برخی نتایج و قضاوت‌ها اصلا طبیعی نیست.

وی گفت: ما داخل زمین را می‌توانیم کنترل کنیم و فوتبالی نتیجه لازم را کسب کنیم، اما اتفاقاتی که خارج از زمین می‌افتد و نتایجی که غیر طبیعی رقم می‌خورد را نمی‌توان کنترل کرد.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار