تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۲ - ۰۹:۰۳
کد خبر: ۵۶۴۱۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نماینده مردم دزفول در مجلس خبر داد
تغییر عامل خرید تضمینی گندم در سال 93
نماینده مردم دزفول در مجلس از تغییر عامل خرید گندم در سال ‌آینده خبر داد و گفت: تغییر عامل خرید گندم موجب رفع مشکلات کشاورزان می‌شود.

عباس پاپی‌زاده اظهار داشت: در بودجه سال 93 عاملیت خرید گندم تضمینی را از وزارت صنعت، معدن و تجارت اخذ کرده و این مسئولیت به وزارت جهاد و کشاورزی سپرده‌ایم.

وی با اشاره به اینکه این تغییر عاملیت بر اساس احساس نیاز انجام شده است، گفت: در این تغییر عاملیت تلاش شده تا دستگاه‌های مرتبط با این اقدام تعیین شوند تا مشکلی برای کشاورزان بوجود نیاید و بهترین عامل در این زمینه وزارت جهاد کشاورزی است.

نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی با اشاره به میزان اعتبار در نظر گرفته شده برای این منظور افزود: برای خرید تضمینی گندم در کشور در سال93 بیش از 110 هزار میلیارد ریال اعتبار در اختیار دولت قرار داده‌ایم و در این زمینه نیز مشکلی برای تامین این اعتبار وجود ندارد.

وی تأکید کرد: تلاش شده است تا در سال 93 مشکلات کشاورزان گندم‌کار در فروش محصول خود به حداقل کاهش یابد و در این زمینه کمال دقت را به عمل آورده‌ایم تا مشکلات سال‌های گذشته برطرف شود.

سخنگوی کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی افزود: با تغییر عاملیت و افزایش اعتبار مورد نیاز برای این کار مشکلات به حداقل و قیمت خرید تضمینی بهبود خواهد یافت و کشاورزان در این زمینه دغدغه کمتیر خواهند داشت.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار