تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۲:۱۸
کد خبر: ۵۶۴۶۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مجری طرح فاضلاب رامهرمز:
3200انشعاب‌خانگی فاضلاب دررامهرمز اجراشد
مجری طرح فاضلاب رامهرمز گفت: تاکنون 3 هزار و 200 انشعاب خانگی فاضلاب در این شهر اجرا و وصل شده است.

محمد مالکی امروز اظهار کرد: در اجرای طرح فاضلاب شهر رامهرمز تاکنون 3 هزار و 200 انشعاب خانگی در مناطق مختلف شهر به شبکه اصلی وصل شده است.

وی ادامه داد: از این تعداد یک‌هزار و 700 انشعاب در مناطق فاز 5، فرهنگیان، لرکی‌آباد، باغ سمیع و نیمی از کوی پلیس در مدار قرار گرفته و مستقیم، دفع و به تصفیه‌خانه فاضلاب متصل هستند.

مجری طرح فاضلاب رامهرمز تصریح کرد: اجرای خط انتقال جی 55 به دلیل وجود معارضین مختلف حدود یکسال متوقف بود که با تلاش‌های مستمر و پیگیر به صورت قانونی مشکل برطرف و عملیات اجرایی آن در حال اجرا است.

وی افزود: با وجود اینکه ما فقط ملزم به ترمیم آسفالت در نوارهای حفاری هستیم ولی با توجه به وجود دست‌اندازهای متعدد در کوچه‌ها اقدام به ترمیم مضاعف بر نوارهای حفاری کردیم تا رضایت مردم را جلب کرده باشیم.

مالکی همچنین عنوان کرد: در مناطقی همچون فرخ‌روز، معلم 2 و 3 و 4 و خیابان 16 متری منازل شهرداری و منطقه خضر نبی، مردم آن مناطق چون از عدم دفع فاضلاب خانگی با مشکل مواجه بودند با نگاه مثبت مجری طرح، مبنی بر اولویت قرار دادن مناطق مذکور این مناطق را نیز زیرپوشش فاضلاب درآوریم.

وی در پایان ضمن تشکر از شرکت مهندسین مشاور ساز آب و شرکت تراسازساعی و مهندسینی که در اجرای این طرح بزرگ ملی مشارکت داشته‌اند از مردم صبور رامهرمز خواست تا پایان اجرای طرح فاضلاب صبر و تحمل نموده و با مجریان طرح همکاری لازم را انجام دهند.
مرجع / فـارس
برچسب ها: فاضلاب ، رامهرمز
:
:
:
آخرین اخبار