تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۲:۱۹
کد خبر: ۵۶۴۶۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سرمربی تیم بسکتبال پتروشیمی بندر امام:
آمدن شان‌ویلیامز به پتروشیمی دروغ محض است
سرمربی تیم بسکتبال پتروشیمی بندر امام گفت: پیوستن شان ویلیامز به تیم ما یک دروغ محض بود که متأسفانه رسانه‌ها به آن دامن زدند.

مهران حاتمی امروز در ارتباط با اخباری که برخی رسانه‌ها مبنی بر پیوستن شان ویلیامز آمریکایی به این تیم منتشر کردند، اظهار داشت: برای کسانی که مصاحبه‌های خیالی را از طرف من و بازیکنانم در رسانه‌ها منتشر می‌کنند واقعاً متأسف هستم.

وی تصریح کرد: اگر قرار باشد بازیکن جدید به جمع تیم ما اضافه شود در نخستین قدم باید از طریق فدراسیون بسکتبال اقدام کنیم.

سرمربی تیم بسکتبال پتروشیمی بندر امام ادامه داد: در حالیکه چنین اسمی نه در لیست ما بوده و نه به فدراسیون بسکتبال ارائه شده است.

حاتمی افزود: متأسفانه اینها شایعاتی است که برخی‌ها دوست دارند برای رسیدن به اهداف خود به آن دامن بزنند.

وی خاطرنشان کرد: بسیار بد است که رسانه‌ها نیز این شایعات را مرتب تکرار می‌کنند و اینقدر درباره ویلیامز صحبت کردند که این اخبار روی سایت بسکتبال آسیا نیز قرار گرفت.

سرمربی تیم بسکتبال پتروشیمی بندر امام اذعان داشت: در هر صورت برای بعضی‌ها که برای رسیدن به منافع خود اخبار نادرست را منتشر می‌کنند متأسفم.

حاتمی با بیان اینکه جذب بازیکن خارجی در دستور کار این تیم قرار دارد، یادآور شد: در آینده نزدیک چند بازیکن خارجی برای دادن تست و بررسی بیشتر وارد کشور می‌شوند.

وی در ادامه به بازی امروز تیم پتروشیمی با شهرداری گرگان اشاره کرد و گفت: تیم شهرداری گرگان تیم بسیار خوبی است و از بازیکنان و کادر فنی بسیار خوبی بهره می‌برد.

سرمربی تیم بسکتبال پتروشیمی بندر امام اظهار داشت: این تیم دو بازیکن خارجی بسیار خوب نیز در اختیار دارد.

حاتمی افزود: در هر صورت امیدوارم که بازی امروز مسابقه زیبایی شود و ما نیز تمام تلاش خود را به کار می‌بریم تا پیروز این میدان باشیم.

 تیم پتروشیمی بندر امام در هفته بیستم رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال کشور از ساعت 16:00 امروز دوشنبه در سالن اندیشه شهرک بعثت ماهشهر به مصاف تیم شهرداری گرگان می‌رود.

این دیدار به قضاوت رضا آذرافزا به عنوان سرداور، رسول داوری به عنوان داور اول و مهدی میقاتی به عنوان داور دوم برگزار خواهد شد.

شاگردان مهران حاتمی هم‌اکنون با 19 پیروزی پیاپی و 38 امتیاز صدرنشین جدول رده‌بندی این مسابقات هستند.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار