تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۳:۰۱
کد خبر: ۵۶۴۷۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
11 منتخب جشنواره کارگران و واحدهای نمونه اهواز معرفی شدند
معاون رفاهی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان گفت: 11 نفر از سه بخش اقتصادی استان خوزستان در بیست و پنجمین جشنواره ی کارگران، گروه های کار، تلاشگران و واحدهای نمونه سال جاری در اهواز انتخاب شدند.

عبدالکریم انصاری زاده روزیکشنبه افزود: این منتخبان به عنوان نمایندگان استان برای رقابت در مرحله کشوری به دبیرخانه همایش ملی امتنان از کارگران و گروه های کار نمونه معرفی شدند.

وی افزود: در مرحله مقدماتی با انتخاب و معرفی کارگران و گروه های کار نمونه در سطح کارگاه های مشمول قانون کار استان خوزستان، کارفرمایان، کارگران و گروه های کار نمونه را در سطح کارگاه ها انتخاب و به ادارات تعاون، کار و رفاه اجتماعی معرفی کردند.

نصاری زاده افزود: این اداره کل نیز برای انتخاب و معرفی کارگران و گروه های کار نمونه استانی، با تشکیل کمیته ی فنی و داوری متشکل از کارشناسان مجرب، بازرسان کار و نمایندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت و اداره کل آموزش فنی و حرفه ای، پرونده های 624 کارگر را در قالب کارگر نمونه انفرادی یا گروه نمونه شامل 589 کارگر مرد و 35 کارگر زن بررسی کرد.

وی گفت: تلاشگران نمونه اگر چه دارای نوآوری، ابداع و اختراع نیستند اما دارای وجدان کاری و تعهد و انضباط اداری هستند و در اعتلای ارزش کار، مسوولیت پذیری، تعهد و اخلاق حرفه ای، با توجه به آموزه های اسلامی کار و تلاش می کنند.

نصاری زاده افزود: قرار بود این جشنواره در دهه فجر امسال برگزار شود که به دلیل فشردگی برنامه ها این جشنواره به زمان دیگری موکول شده و هنوز زمان مشخصی برای برگزاری این جشنواره تعیین نشده است.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار