تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۳:۲۶
کد خبر: ۵۶۴۸۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نماینده مردم آبادان در مجلس:
دولت به توزیع سبد کالا نظم بخشد
نماینده مردم آبادان در مجلس گفت: دولت به توزیع سبد کالا به‌ویژه در شهرهای خوزستان نظم بخشد.

محمدسعید انصاری امروز اظهار کرد: توزیع سبد کالا کاری بزرگ و حجیم است و دولت تدبیر و امید باید در این زمینه برنامه ریزی‌های بهتر و منظم‌تری محقق کند.

وی ادامه داد: متاسفانه از روز گذشته تا امروز که دومین روز توزیع سبد کالا در مناطق مختلف استان است گلایه‌مندی و نارضایتی‌های زیادی از گوشه و کنار شهرهای خوزستان شنیده می‌شود.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: بسیاری از مردم به دفاتر نمایندگان مراجعه می‌کنند و با ما تماس می‌گیرند و خواهان رفع مشکلات پیش‌روی توزیع این سبد کالایی هستند.

وی ادامه داد: در این راستا نیاز است دولت تصمیمی جدی بیندیشند و اقدامات موثرتری محقق کند تا مردم در صف‌های طویل و بی‌حساب و کتاب اذیت نشوند.

انصاری تاکید کرد: باید اشکالات این اقدام دولت برطرف شود و در همین برهه زمانی و در حالی که این طرح در حال انجام است چنین تمهیداتی اتخاذ گردد.

وی بیان کرد: این وضعیت پر از مشکل و نابه‌سامانی‌ست و امیدواریم هر چه سریع‌تر این بی‌برنامگی در بحث توزیع سبد کالا مرتفع شود.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی در پایان عنوان کرد: در این زمینه مسئولان استانی و شهرستانی باید همراه با دولت در راستای اجرای طرح توزیع سبد کالا گام‌های مثبت و موثرتری بردارند زیرا بسیاری از این بی‌نظمی‌ها مربوط به عدم برنامه‌ریزی مسئولان محلی است.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار