تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۳:۴۱
کد خبر: ۵۶۴۹۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
دیدار دانشگاهیان، فرهنگیان و اصحاب رسانه با آیت الله موسوی جزایری
جمعی از دانشگاهیان، فرهنگیان و اصحاب رسانه امروز با نماینده ولی فقیه در خوزستان دیدار کردند.

آیت الله سید محمدعلی موسوی جزایری در این دیدار که با حضور اعضای کمیته های فرهنگی، قرآنی، دانشگاهی، هنری و اطلاع رسانی انجام شد، با اشاره به لزوم گرامیداشت ایام دهه فجر انقلاب اسلامی، اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران نعمت بزرگی برای کشور بود و به همین دلیل لازم است هر سال و در سالروز این عید بزرگ، شکر نعمت را بجا بیاوریم.

وی با اشاره به توجه مسلمانان و آزادی خواهان در دیگر کشورها به مساله انقلاب اسلامی ایران، افزود: انقلاب اسلامی ایران برای مسلمانان اعم از شیعه و سنی به الگو تبدیل شده است و بسیاری از ائمه جمعه در کشورهای مسلمان در سخنرانی های خود به تشریح انقلاب ایران می پردازند.

آیت الله موسوی جزایری تاکید کرد: در شرایطی که وهابی ها و تکفیری ها و دشمنان اسلام با استفاده از شبکه های متعدد ماهواره ای به نشر اکاذیب علیه اسلام و ایران می پردازند، لازم است در ایامی مانند دهه فجر واقعیت های اسلام و انقلاب اسلامی را بیش از پیش بیان کنیم و به این ترتیب شکر نعمت انقلاب را بجا آوریم.

به گزارش خبرنگار ایسنا خوزستان، حجت الاسلام و المسلمین سعید جعفری، مسئول ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی در خوزستان نیز در ابتدای این دیدار به تشریح فعالیت های این ستاد پرداخت و اقشار مختلف مردم استان را به حضور پرشور در راهپیمایی دهه فجر دعوت کرد.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار