تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۲ - ۰۹:۱۹
کد خبر: ۵۶۵۱۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
حضور عرضه‌کنندگان دام در کنار جاده قفاض
میدان دام آبادان بلا استفاده مانده است
رئیس اداره محیط زیست آبادان با بیان اینکه مصوبه مربوط به احداث میدان دام مربوط به 9 سال قبل است گفت: با این وجود هنوز متاسفانه اقدام درخوری در این خصوص انجام نشده است و شاهد حضور عرضه‌کنندگان دام در کنار جاده هستیم.
سید احمد موسوی‌آزاد ظهر دیروز در هشتمین جلسه شورای سلامت و امنیت غذایی آبادان که با حضور اعضای این شورا در فرمانداری این شهرستان برگزار شد اظهار کرد: عرضه‌کنندگان دام در ابتدای جاده قفاض در آبادان وضعیت بسیار نامناسبی را در این مسیر ایجاد کرده‌اند.

وی افزود: در حالی‌که تا چندی پیش فقط در یک سمت جاده مشغول بودند حالا شاهد حضور این عرضه‌کنندگان در دو طرف جاده قفاض هستیم.

رئیس اداره محیط زیست آبادان ادامه داد: با توجه به اینکه این مسیر یکی از دروازه‌های ورودی شهر آبادان وجود عرضه‌کنندگان دام در آن چهره نامناسبی را برای شهر به همراه دارد.

موسوی‌آزاد تصریح‌کرد: مجوز و مصوبه احداث میدان دام برای انتقال دام‌فروشان در آبادان مربوط به 9 سال قبل است.

وی اضافه‌کرد: با این وجود هنوز متاسفانه اقدام درخوری در این خصوص انجام نشده است و شاهد حضور عرضه‌کنندگان دام در کنار جاده هستیم.

رئیس اداره محیط زیست آبادان خاطرنشان‌ کرد: این در حالی است که میدان دام نیز ایجاد شده اما از آن هیچ استفاده‌ای نمی‌شود.

وی افزود: باید برای حل این مشکل و جمع‌آوری دام‌فروشان از کنار جاده چاره‌ای اساسی تدبیر شود و گرنه با بحث‌های این‌گونه نمی‌توان مشکل را رفع کرد.

رئیس اداره محیط زیست آبادان در ادامه با اشاره به حضور تانکرهای موجود در پالایشگاه آبادان ادامه داد: این تانکرها اقدام به پخش روغن سوخته خود در کانال شده و موجب آلودگی‌های زیست محیطی می‌شوند.

موسوی‌آزاد تصریح‌کرد: علاوه بر آن سر و صدای ناشی از تردد روزانه تعداد زیادی از این تانکرها موجب نارضایتی شهروندان ساکن در این مناطق شده است.

وی گفت: باید تمهیدی اندیشیده شود که این تانکرها براساس نوبت و ضابطه‌مند وارد شهر شوند تا این مشکلات برای مردم و شهروندان ایجاد نشود.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار