تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۲ - ۰۹:۳۰
کد خبر: ۵۶۵۱۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
معاون شهردار آبادان:
مسقف‌کردن کانال‌های دفع آب آبادان در حال اجرا
حبیب رشتی‌پور ظهر دیروز در هشتمین جلسه شورای سلامت و امنیت غذایی آبادان که با حضور اعضای این شورا در فرمانداری این شهرستان برگزار شد اظهار کرد: پروژه مسقف‌کردن کانال‌های دفع آب‌های سطحی در حال انجام است.

معاون شهردار آبادان ادامه داد: در خیابان 15 احمدآباد کار مسقف کردن انجام شده و در حال اجرای مبلمان شهری هستیم.

وی افزود: برای اجرای این پروژه تاکنون اعتباری بالغ بر 700 میلیون تومان هزینه شده است.

معاون شهردار آبادان ادامه داد: در زمینه کانال‌های منطقه دهداری نیز قرارداد کار بسته شده است و قرارداد 50 میلیون تومان آن برای اجرای عملیات سقف این کانال با پیمانکار بسته شده است.

رشتی‌پور تصریح‌کرد: برای کانال سوم دفع آب‌های سطحی نیز پیگیر کار هستیم و امیدواریم با تعیین پیمانکار در آینده نزدیک شاهد انجام عملیات مسقف کردن آن باشیم.

وی اضافه کرد: با این وجود عملیات بدنه‌سازی و ترمیم این کانال‌ها برای اجرای مسقف‌کردن آنها در حال انجام شدن است.

معاون شهردار آبادان خاطرنشان‌کرد: در زمینه ترمینال نیز عملیات مختلفی در ترمینال جدید انجام شده است اما باتوجه به اینکه این ترمینال برون شهری است ما منتظر انجام عملیات احداث سالن جدید برای انتقال ترمینال درون استانی بودیم.

وی افزود: در خصوص مصوبه نیزارزنی بریم نیز عملیات نیزارزنی و ایجاد فضای سبز در حال انجام است و حتی بیش از محدوده تعیین شده در شورای سلامت کار نیزارزنی انجام شده است.

معاون شهردار آبادان ادامه داد: برای ایجاد میدان دام نیز کارها و بررسی‌های لازم انجام شده و اعتباری بالغ بر 50 میلیون تومان برای احداث این میدان پیش‌بینی شده است.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار