تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۲ - ۰۹:۴۶
کد خبر: ۵۶۵۲۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نیمه‌نهایی جام حذفی
تراکتور - فولاد یک گام تا فینال
دیدار تراکتورسازی و فولاد یک گام تا فینال جام حذفی است.

مرحله نیمه‌نهایی رقابت‌های فوتبال جام حذفی باشگاه‌های کشور گرامی‌داشت آزادسازی خرمشهر از عصر امروز با انجام دو دیدار برگزار می‌شود تا چهره دو تیم راه یافته به فینال رقابت‌ها مشخص شود.

در یکی از بازی‌های این مرحله و در تبریز تیم تراکتورسازی این شهر میزبان فولاد خوزستان خواهد بود.

فولادی‌ها در شرایطی در برابر حریف خود قرار می‌گیرند که به دلیل سرمای زیاد هوا در تبریز جلسه تمرینی روز گذشته انها لغو شده و شاید سرمای هوا مشکل‌ترین حریف این تیم باشد.

سرخ‌پوشان اهوازی که در این فصل در دو جام حذفی و لیگ برتر مدعی هستند در مرحله قبل و در یکی از مهیج‌ترین بازی‌های این فصل جام حذفی در برابر پرسپولیس در ضربات پنالتی به برتری رسیدند و به مرحله بعد مسابقات  راه یافتند.

این تیم که در لیگ برتر نیز در قامت یک مدعی است نیز هم‌امتیاز با استقلال صدرنشین و تنها به دلیل تفاضل گل کمتر در جایگاه دوم قرار دارد.

فولادی‌ها هرچند در تبریز برابر تیم تراکتورسازی کار دشواری را در پیش خواهند داشت اما قطعا انگیزه‌های زیادی را برای رسیدن به فینال جام حذفی و قرارگرفتن در جمع فینالیست‌های جام حذفی دارند تا فصل موفق فوتبالی خود را ادامه دهند.

در سوی دیگر تراکتورسازی قرار دارد که پس از حواشی فراوان روزهای گذشته بالاخره تونی اولیویرا سرمربی مورد علاقه تماشاگران این تیم بر راس کادرفنی آن قرار گرفته است.

تراکتوری‌ها که حالا هم  تونی را دارند و هم در خانه در برابر فولاد به میدان می‌روند تنها به کسب برد در این مسابقه و قرارگرفتن در جمع فینالیست‌های جام می‌اندیشند.

به هر حال باید دید در این  دیدار حساس که در سرمای زیرصفر هوای تبریز برگزار می‌شود کدام تیم موفق خواهد شد تا نتیجه دلخواه را کسب و فینالیست جام حذفی شود.

دیدار تیم‌های تراکتورسازی تبریز و فولاد خوزستان در مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی از ساعت 14:30 دقیقه امروز در ورزشگاه یادگار امام تبریز آغاز خواهد شد.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار