تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۰:۱۶
کد خبر: ۵۶۵۲۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
کتاب «روزشمار انقلاب اسلامی در خوزستان» نقد می‌شود
ريیس کتابخانه مرکزی استان خوزستان در اعلام برنامه‌های دهه مبارک فجر از نقد کتاب روزشمار انقلاب اسلامی در خوزستان خبر داد.

روح‌الله خادمی گفت: کتابخانه مرکزی استان خوزستان به مناسبت سی و پنجمین  سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و جهت معرفی هر چه بیشتر فعالیت­های کتابخانه و آشنایی همه اقشار جامعه با فعالیت­های فرهنگی و کتابخوانی در کتابخانه مرکزی استان برنامه­های ویژه­ای را اجرا خواهد کرد.

خادمی افزود: به همین مناسبت کتابی با عنوان "روزشمار انقلاب اسلامی در خوزستان " اثر حبیب پیام با حضور منتقدان در این کتابخانه نقد و بررسی خواهد شد و شب شعری با موضوع شعر انقلاب در این کتابخانه با حضور شاعران بزرگ استان  برگزار می‌گردد.

ريیس کتابخانه مرکزی استان خوزستان همچنین از اجرای برنامه­های خاصی در بخش­های ویژه کتابخانه مرکزی همچون بخش کودک و نوجوان خبرداد و افزود: مسابقه نقاشی دیواری (روی مقوا) با موضوع پیروزی انقلاب و بچه‌ها، شعرخوانی انقلاب و نمایشگاه تابلوی کلاژ ویژه دهه فجر در بخش کودک و نوجوان از جمله این برنامه ها می‌باشد  و در پایان نیز هدایایی به برگزیدگان اهدا خواهد شد.

وی در پایان افزود: برگزاری برنامه­های مناسبتی همچون دهه فجر می­تواند در معرفی هر چه بهتر کتابخانه موثر واقع گردد و به جذب بیشتر مخاطبان به سمت کتابخانه عمومی کمک کند.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار