تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۰:۵۶
کد خبر: ۵۶۵۴۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
امام جمعه موقت رامهرمز دعوت کرد
حضور باشکوه مردم رامهرمز در 22 بهمن
امام جمعه موقت رامهرمز از اقشار مختلف مردم و مسئولان این شهرستان برای حضوری باشکوه در راهپیمایی 22 بهمن دعوت کرد.

حجت‌الاسلام کرم‌الله فاضلی پیردوستی صبح امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی این شهرستان با گرامیداشت دهه فجر اظهار کرد: حادثه‌ای که در تاریخ جهان برای ملت ایران خصوصاً، و برای مردم جهان عموماً، سرنوشت‌ساز بود، نهضت انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی(ره) بوده است.

وی ادامه داد: این انقلاب با پشتیبانی ملت شریف و بیدار کشور اسلامی‌مان توانست به وقوع بپیوندد و رژیم طاغوت را سرنگون کند.

امام جمعه موقت رامهرمز تصریح کرد: چنین حوادثی در گذشته، در هر کشوری می‌تواند آثار عظیم در سعادت و آینده آن کشور داشته باشد که تجدید خاطره‌های آن در حقیقت یک نوع بازنگری و بازسازی آن انقلاب عظیم است.

وی همچنین عنوان کرد: شعاع درخشش انقلاب و تبعیت مسلمانان جهان از این نعمت و موهبت الهی، بالاترین توفیق است که ملت شریف ایران شاهد آن است.

فاضلی پیردوستی در پایان ضمن دعوت مردم به حضور در برنامه‌های این روزها، و شرکت در راهپیمایی باشکوه 22 بهمن گفت: هر ساله با تجلیل و برگزاری جشن شکوهمند ایام دهه فجر و توسعه بیداری اسلامی سهم به‌سزایی داشته باشیم.

وی حرکت در راه امام و خط رهبری را عاملی ارزشمند و مهم در حفظ و تداوم انقلاب بیان کرد و گفت: باید خود در خط امام راحل و مقام معظم رهبری حرکت کنیم و دیگران را نیز دعوت به حرکت در این مسیر کنیم.

امام جمعه موقت رامهرمز در پایان ابراز داشت: در همه مقاطع تاریخی خداوند متعال در کنار ملت ایران بود و به برکت اهل بیت(ع) از گردنه‌های سخت و دشواری عبور کرد و با حضور رهبری آگاه و بصیر تمام توطئه‌های دشمن نقش بر آب شد.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار