تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۳:۵۲
کد خبر: ۵۶۵۸۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
معاون پرورشی آموزش و پرورش خوزستان:
خوزستان رتبه اول قرآنی کشور را داراست
معاون پرورشی آموزش و پرورش خوزستان گفت: این استان رتبه اول قرآنی کشور را دارد.

رضا عبادیان ظهر امروز در یازدهمین جلسه شورای آموزش ‌و پرورش این شهرستان که با حضور اعضای این شورا در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد در سخنانی اظهار کرد: ارزشمندی قرآن و اینکه انقلاب اسلامی انقلابی قرآنی است بر همگان مبرهن است.

وی افزود: استان خوزستان چند سال است که به برکت قرآن رتبه نخست کشور را در این حوزه به خود اختصاص داده است.

معاون پرورشی آموزش و پرورش خوزستان ادامه داد: خوزستان در سال‌جاری نیز با کسب 112 امتیاز پشت‌سرگذاشتن استان‌های قدری همچون قم، خراسان‌رضوی و تهران رتبه نخست کشور را در زمینه قرآن از خود کرده است.

عبادیان تصریح‌ کرد: اگرچه استان خوزستان در حوزه آموزشی در بین استان‌های دیگر کشور رتبه مناسبی را ندارد اما در بخش قرآنی خوشبختانه سرما بالاست و کمبودها در حوزه آموزشی از این طریق جبران شده است.

وی اضافه‌ کرد: در 10 دوره گذشته خوزستان همواره در بین استان‌های اول و دوم کشور در بخش قرآن را به خود اختصاص داده است.

معاون پرورشی آموزش و پرورش خوزستان خاطرنشان‌ کرد: نکته مهمی که در زمینه نخبگان وجود دارد این است که اگر نخبگان علمی از کشور خارج می‌شوند نخبگان قرآنی خاک وطن خود را ترک نمی‌کنند و همواره در کشور و برای خدمت به کشورشان حضور دارند.

عبادیان افزود: برگزاری جشنواره‌های قرآنی دانش‌آموزی فرصت بسیار مهم و مناسبی است چراکه مخاطب اصلی این جشنواره‌ها نسل نوجوان و جوان است.

وی گفت: برگزاری این جشنواره فرصت مناسبی برای خدمت هرچه بیشتر و بهتر به قرآن، اهل بیت و خداوند است.

معاون پرورشی آموزش و پرورش خوزستان ادامه داد: آبادان ظرفیت‌های بسیار زیادی را دارد و به همین‌منظور می‌تواند میزبانی مناسب برای این جشنواره باشد.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار