تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۴:۲۸
کد خبر: ۵۶۵۹۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
امام جمعه اروندکنار:
دهه فجر فرصتی برای تبیین اندیشه‌های امام
امام جمعه اروندکنار گفت: دستاوردها و اهداف انقلاب باید در این ایام به خوبی برای همگان بیان شود زیرا دهه فجر بهترین فرصت برای بازخوانی و تبیین آرمان‌ها و اندیشه‌های امام راحل برای نسل جوان کشور است.

به‌مناسبت دهه فجر مسئولان اروندکنار به دیدار امام جمعه این شهر رفتند.

امام جمعه اروندکنار در این دیدار ضمن گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر اظهار کرد: انقلاب شکوهمند اسلامی با رهبری‌های مدبرانه حضرت امام خمینی(ره) و جانفشانی ملت بزرگ ایران به بار نشست تا بار دیگر نشان دهد این مردم زیر بار ظلم و ستم هرگز نخواهند رفت.

حجت‌الاسلام مهدی محمدی‌پور تصریح کرد: دستاوردها و اهداف انقلاب باید در این ایام به خوبی برای همگان بیان شود زیرا دهه فجر بهترین فرصت برای بازخوانی و تبیین آرمان‌ها و اندیشه‌های امام راحل برای نسل جوان کشور است.

امام جمعه اروندکنار با بیان اینکه پیروزی انقلاب اسلامی مرهون مجاهدت‌های امام خمینی (ره) است خاطرنشان کرد: جشن‌های دهه فجر باید با حضور پرشورتر آحاد مختلف مردم برگزار شود.

مدیر آموزش و پرورش اروندکنار نیز در ادامه اظهار کرد: فرهنگیان باید گوش به فرمان ولی امر مسلمین آیت‌الله خامنه‌ای باشند.

سامی شعبانیان افزود: باید در این ایام حمایت خود را از رهبرمعظم انقلاب، نظام اسلامی و دولت به جهانیان نشان دهیم.

وی همچنین عنوان کرد: این همه دشمنی‌ها در طول این 35 سال گذشته، مردم کشورمان و دشمنان نظام و انقلاب را به واقع دلسرد کرده است.

مدیر آموزش و پرورش اروندکنار ابراز داشت: در تمام سال‌های پس از انقلاب اسلامی، مردم ایران در سایه تدابیر حکیمانه و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب و مدیریت خوب مسئولان، مقاومت و ایستادگی کرده‌اند.

وی در پایان با تاکید بر نقش مهم آموزش و پرورش در تبیین ارزش‌های شهدای انقلاب بین دانش‌آموزان عنوان کرد: باید با برگزاری مراسم‌ و جشن‌هایی در خور شان بیش از پیش به سوی این مسیر ارزشمند گام برداشت.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار