تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۲ - ۲۰:۵۳
کد خبر: ۵۶۶۰۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
خاتمی؛ سخنران 22 بهمن در اهواز
فرماندار اهواز با اعلام مسیر راهپیمایی 22 بهمن در این شهرستان، گفت: راهپیمایی 22 بهمن امسال در اهواز، هم چون گذشته با حضور پرشور اقشار مختلف مردم برگزار می شود.

عبدالعزیز فدعمي در جلسه هماهنگي برگزاري راهپيمايي يوم الله 22 بهمن در اهواز، با ذكر اين مطلب اظهارکرد: اين راهپيمايي ساعت 10 صبح از ميدان بسج(فلكه ساعت)، نبش خيابان عارف آغاز شده و به سمت ميدان مولوي، پل سلمان فارسي، خيابان سلمان فارسي و چهاراه نادري ادامه يافته و مراسم پاياني راهپيمايي در چهارراه آبادان برگزار مي شود.

وی افزود: با تلاش شهرداری اهواز و سازمان قطار شهری عملیات اجرایی خیابان سلمان فارسی به پایان رسیده و هم چون سال گذشته راهپیمایی در این مسیر انجام می شود.

فرماندار اهواز اظهار کرد:  تمهیدات لازم جهت حضور مردم و برگزاری باشکوه راهپیمایی در اهواز فراهم شده و برنامه های مختلفی برای روز راهپیمایی تدارک دیده شده است.

فدعمی حضور گسترده اقشار مختلف مردم در مراسم راهپيمايي 22 بهمن ماه را تجلي پشتوانه مردمي و عظيم نظام دانست و افزود: مردم اهواز در دوران مختلف انقلاب حضوري پررنگ و تأثيرگذار داشته اند و اقشار مختلف مردم انقلابی و هميشه در صحنه شهرستان اهواز آماده حماسه آفريني مجدد در يوم الله 22 بهمن هستند.

وی خاطر نشان کرد: راهپيمايي يوم الله 22 بهمن سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي ايران را در مقابل توطئه های دشمنان نظام مقدس جمهوري اسلامي بيمه مي كند.

همچنین حجت الاسلام و المسلمین سعيد جعفري رئيس شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي استان خوزستان، در اين جلسه عنوان کرد: راهپيمايي يوم الله 22 بهمن امسال نيز چون سال هاي گذشته باشكوه و حضور گسترده مردم برگزار می شود.

وی افزود: سخنران امسال راهپیمایی 22 بهمن در اهواز آیت الله سیداحمد خاتمی امام جمعه موقت تهران خواهدبود.

مسلم رحیمی مدیرکل صدا و سیمای مرکز خوزستان، نیز گفت: راهپیمایی 22 بهمن تجلی هویت، اعتقاد، وحدت ملی و همدلی ملت ایران است.

وی اظهار امیدواری کرد: با برنامه ریزی و هماهنگی، راهپیمایی 22 بهمن در استان خوزستان و شهر اهواز به صورت زیبنده و شایسته این یوم الله برگزار و منعکس شود.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار