تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۲ - ۲۱:۲۸
کد خبر: ۵۶۶۰۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
ريیس سازمان اوقاف:
استحکام داخلی با تمسک به قرآن و عترت محقق می‌شود
ريیس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور با بیان این‌که قرآن برای انتقال مردم از تاریکی به روشنایی نازل شده است، گفت: تمسک به قرآن و سنت که همان عترت است، استحکام داخلی را روز به روز محکم‌تر خواهد کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین علی محمدی در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان خوزستان که امروز، (15 بهمن ماه) در اهواز برگزار شد، تصریح کرد: انسان باید همیشه نعمت‌هایی را که به وی عطا شده است یاد کند.

ريیس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور تصریح کرد: چشم امید مسلمانان دیگر کشورهای جهان به دستاوردهای انقلاب اسلامی است و پیشرفت این نظام مسرت و خوشحالی آنها را به همراه دارد.

محمدی با بیان این‌که قرآن برای انتقال مردم از تاریکی به روشنایی نازل شده است، افزود: این راه که توسط پیامبر اسلام(ص) به همه جامعه بشریت نمایان شده راهی است که در آن غیر از عزت و سربلندی انسان به چیزی دست نخواهد یافت.

وی با اشاره به اینکه هیچ‌گاه در زمان طاغوت ایران را برای سیاست‌های بین‌المللی به شمار نمی‌آورند، افزود: امروز هر کسی در هر مکان این کره خاکی اگر بخواهد حرکت وسیعی انجام دهد باید نگاهی به عملکرد ایران اسلامی داشته باشد.

ريیس سازمان اوقاف کشور در ادامه با یادآوری بخشی از فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر این‌که استحکام داخلی مهم‌ترین وسیله سربلندی در مجامع بین‌المللی است، افزود: تمسک به قرآن و سنت که همان عترت است این استحکام را روز به روز محکم‌تر خواهد کرد.

محمدی در ادامه این مراسم از زحمات حجت‌الاسلام والمسلمین سید علی میرمحمدی؛ مدیر کل اوقاف وامور خیریه پیشین خوزستان تقدیر و تشکر کرد.

در پایان این مراسم حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمد طباطبایی به عنوان مدیر کل اوقاف وامور خیریه خوزستان معرفی شد.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار