تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۲ - ۰۹:۱۶
کد خبر: ۵۶۶۱۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرماندار آبادان:
جشنواره نخبگان قرآنی آبادان نیمه دوم فروردین 93 برگزار شود
فرماندار آبادان گفت: جشنواره نخبگان قرآنی آبادان نیمه دوم فروردین 93 برگزار شود.

بهرام ایلخاص‌زاده در یازدهمین جلسه شورای آموزش ‌و پرورش این شهرستان که با حضور اعضای این شورا در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد در سخنانی اظهار کرد: برگزاری جشنواره نخبگان قرآنی در آبادان یک رویداد مهم برای این شهرستان محسوب می‌شود.

وی افزود: همه دستگاه‌ها آمادگی لازم را دارند تا برگزاری این جشنواره فرهنگی و معنوی با آموزش و پرورش همکاری لازم را انجام دهند.

فرماندار آبادان ادامه داد: با توجه به ظرفیت‌ها و توانایی‌هایی که آبادان دارد این شهرستان می‌تواند میزبان مناسبی برای این جشنواره باشد.

ایلخاص‌زاده تصریح‌کرد: با این وجود زمان برگزاری جشنواره در اسفندماه امسال و یا اوایل فروردین ماه سال آینده در آبادان امکان‌پذیر نیست.

وی اضافه‌کرد: آبادان از ابتدای اسفند ماه تا اواسط فروردین ماه میزبان میلیون‌ها مسافر نوروزی و زائر راهیان نور است و همه دستگاه‌های شهرستان درگیر خدمات‌رسانی هستند.

فرماندار آبادان خاطرنشان‌کرد: در سال گذشته بیش از 5 میلیون و 400 هزار نفر به آبادان مسافرت کردند و پیش‌بینی می‌شود این تعداد امسال افزایش یابند.

ایلخاص‌زاده افزود: بنابراین برگزاری جشنواره نخبگان قرآنی در این ایام سال نمی‌تواند زمان مناسبی باشد چراکه ‌نمی‌توان خدمات مناسبی همچون اسکان و... را به حاضران در جشنواره داد.

وی گفت: باید این جشنواره در شأن قرآن و در شأن نخبگان قرآنی خوزستان برگزار شود و از لحاظ کیفیت نیز در سطح مناسب و بالایی باشد.

فرماندار آبادان تصریح‌کرد: بنابراین بهترین زمان برای برگزاری این جشنواره در نیمه دوم فروردین ماه سال 93 است که زمان دقیق آن بعداً توسط مسئولان آموزش و پرورش برنامه‌ریزی و اعلام خواهد شد.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار