تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۲ - ۰۹:۳۱
کد خبر: ۵۶۶۲۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
امام جمعه آبادان مطرح کرد
لزوم راه‌اندازی مجتمع بزرگ قرآنی در آبادان
امام جمعه آبادان گفت: با توجه به ظرفیت‌ها واستعدادهای موجود در آبادان لازم است مجتمع بزرگ قرآنی در آبادان ایجاد شود.

حجت‌الاسلام علی ابراهیمی‌پور ظهر امروز در یازدهمین جلسه شورای آموزش ‌و پرورش این شهرستان که با حضور اعضای این شورا در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد در سخنانی اظهار کرد: گروه‌های منحرف همواره در حال برنامه‌ریزی برای کودکان و نوجوانان ما هستند و اگر نسبت به تربیت آنها کاستی صورت بگیرد این گروه‌های منحرف افکار خود را در بین آنها جاری می‌سازند.

ابراهیمی‌پور افزود: متاسفانه در خانواده‌ها توجه چندانی به امر مهم تربیت نمی‌شود و این در حالی است که رسانه‌های خارجی با برنامه‌ها و فیلم‌های خود در حال سم‌پاشی در بین نسل جوان هستند.

امام جمعه آبادان ادامه داد: قرآن، انسان را مدیریت می‌کند و او را از گمراهی‌ها نجات و به سوی هدایت سوق می‌دهد و بر همین اساس کمک به جلسات قرآنی یک وظیفه الهی است.

ابراهیمی‌پور تصریح ‌کرد: هر یک از ما باید به اندازه بضاعت و حتی فراتر از آن در برگزاری جشنواره قرآنی تلاش کنیم چرا که توجه به قرآن یک وظیفه و تکلیف است.

وی اضافه ‌کرد: آبادان مهد قرآن است و چهره‌های قرآنی بزرگی در این شهرستان وجود دارند که در مسابقات ملی و بین‌المللی جزو نخبگان قرآنی هستند.

امام جمعه آبادان خاطرنشان‌کرد: به همین منظور و در سفر اخیر رئیس جمهور به آبادان از وی خواسته شد تا با توجه به ظرفیت‌های موجود در آبادان یک مجتمع بزرگ قرآنی در این شهرستان راه‌اندازی شود.

ابراهیمی‌پور افزود: برگزاری جشنواره نخبگان قرآنی در آبادان یک اتفاق بسیار خوب است که تاثیر زیادی بر ایجاد فضای مناسب معنوی در شهرستان دارد.

وی گفت: بر این اساس از همه مسئولان می‌خواهیم در خصوص برگزاری هرچه بیشتر این جشنواره در آبادان با مسئولان آموزش و پرورش همکاری لازم را انجام دهند.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار