تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۰:۱۹
کد خبر: ۵۶۶۳۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رئیس شورای شهر دزفول:
دزفول مهیای حضور کاروان‌های راهیان نور است
رئیس شورای اسلامی شهر دزفول گفت: دزفول مهیای حضور کاروان‌های راهیان نور است.

حمید آستی امروز اظهار کرد: این دغدغه و نگرانی برای ما وجود دارد که با وجود حضور بیش از 4 میلیون زائر مناطق عملیاتی دفاع مقدس استان خوزستان، شهر مقاوم دزفول سهمی از این حماسه عظیم فرهنگی ندارد.

وی با بیان اینکه طرح احداث پروژه بزرگ پارک موزه مقاومت احداث می‌شود اضافه کرد: با راه‌اندازی این مجموعه حماسی که یادآور رشادت‌های رزمندگان و شهدای لشکر 7 ولی عصر(عج) است شاهد حضور زیادی از هموطنان در قالب کاروان‌های راهیان نور باشیم.

رئیس شورای اسلامی شهر دزفول با گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر ابراز داشت: دزفول قبل از انقلاب و دوران مبارزات دوران طاغوت هم پایگاه مقاومت و دین و انقلاب بوده است.

وی با تاکید بر برگزاری برنامه‌هایی ویژه به همین مناسبت عنوان کرد: در این زمینه باید همه دستگاه‌های اجرایی و اقشار مختلف مردمی در گرامیداشت خاطرات روزهای انقلاب با اجرای برنامه‌هایی در خور شان تلاش کنند.

آستی در پایان با اشاره به نقش ارزشمند رسانه‌ها در انتقال اخبار راهیان نور خاطرنشان کرد: اصحاب رسانه و اهالی مطبوعات جایگاه ویژه‌ای در روشنگری و تنویر افکار عمومی داشته و باید در انتقال صحیح اخبار به‌ویژه در خصوص راهیان نور اهتمام ورزند.
مرجع / فـارس
برچسب ها: راهیان نور ، دزفول
:
:
:
آخرین اخبار