تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۲:۱۰
کد خبر: ۵۶۶۶۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
امام جمعه آبادان:
دهه فجر نماد هم‌پیمانی با آرمان‌های امام راحل
امام جمعه آبادان گفت: دهه فجر نماد هم‌پیمانی با آرمان‌های امام خمینی(ره)، شهدا و همه آنهایی است که استقرار حکومت اسلامی را خواستار هستند.

امام جمعه آبادان به‌مناسبت ایام‌الله دهه فجر صبح امروز به دیدار دانش‌آموزان مدرسه شهید رهبر این شهر رفت.

حجت‌الاسلام علی ابراهیمی‌پور در این نشست اظهار کرد: مسئولان به‌ویژه مسئولان آموزش و پرورش باید زمینه رشد و ترقی دانش آموزان را فراهم کنند.

وی با اشاره به فرارسیدن دهه فجر و سالروز بیست و پنجمین بهار انقلاب، افزود: دهه فجر نماد هم‌پیمانی با آرمان‌های امام خمینی(ره)، شهدا و همه آنهایی است که استقرار حکومت اسلامی را خواستار هستند.

امام جمعه آبادان خاطرنشان کرد: برآمده شدن انقلاب از اسلام، مردمی بودن انقلاب و همه به اتفاق خواستار حکومت اسلامی بودن، سه ویژگی مهم انقلاب اسلامی ایران بود.

وی با تاکید بر اینکه دشمن با نقشه‌های شوم خود قصد دارد دانش‌آموزان ایران اسلامی را نابود کند، ادامه داد: امام خمینی(ره) به مردم ایران و مستضعفان جهان درس خود باوری آموخت و امروز وظیفه ماست تا این مسیر را برای بر آب کردن نقشه‌های شوم دشمنان نظام و انقلاب تداوم بخشیم.

ابراهیمی‌پور همچنین به تلاش دشمن برای گرفتن نخبگان با پول و ثروت اشاره کرد و ابراز داشت: دانش‌آموزان و نخبگان ایران به رغم وجود مشکلات مالی با عزت زندگی می‌کنند و این امر در سراسر جهان قابل اثبات است.

وی در پایان عنوان کرد: انقلاب اسلامی ایران از بزرگترین و پر برکت‌ترین رخدادهای جهان بوده که همواره الگو و سرلوحه و سرمنشأ تمام جنبش‌های آزادیخواهانه جهان است.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار