تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۰:۴۸
کد خبر: ۵۶۷۴۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
معاون عمرانی استاندار خوزستان خبر داد:
محدودیت تردد تانکرهای عراقی در ایام نوروز
معاون عمرانی استاندار خوزستان گفت:به دلیل خطرآفرین بودن تردد تانکر های عراقی در ایام نوروز امسال و شلوغی جادهای استان در این ایام , برای تردد تانکر های عراقی محدودیت هایی در نظر گرفته می شود.

احمد سیاحی در جلسه ایمنی راه های استان که ظهر چهارشنبه در محل استانداری خوزستان برگزار شد بیان کرد: در سال گذشته نیز با برنامه ریزی های انجام شده تردد تانکرهای عراقی در جاده های استان خوزستان از 15 اسفند تا 15 فرودین ممنوع بود که در نوروز امسال نیز این برنامه اجرا می شود.

وی بیان داشت: در جلساتی که با حضور مسوولان جمعیت هلال احمر استان و راه و شهرسازی استان برگزار شد مقرر گردید که این دو سازمان در ایام نوروز امسال حضور پررنگ تری نسبت به سال گذشته داشته باشند.

معاون عمرانی استاندار خوزستان گفت: باید از تمرکز پلیش در مناطق خاص جلوگیری شود و عم استقرار پلیش در یک مکان می تواند در ایمنی راه های استان در ایام نوروز کمک کند.

سیاحی همچنین خواستار نظارت بیشتر مسوولان بر عملکرد رانندگان تاکسی های بین شهری در ایام نوروز شد.

وی با بیان اینکه ورودی شهر های استان به بهسازی نیاز دارد , گفت:خط کشی و بهسازی ورودی شهر ها از جمله وظایف شهرداری هاست که باید به این مسئله اهمیت داده شود.

معاون عمرانی استاندار خوزستان همچنین خواستار نصب چراغ های گردان در آزادراه ها شد و بیان کرد: این امر می تواند در کاهش حوادث جاده ای موثر باشد.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار