تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۲:۲۰
کد خبر: ۵۶۷۶۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
هشدار میراث فرهنگی دزفول:
مراقب کلاهبرداران سکه های تقلبی باشید
اداره میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری شهرستان دزفول در اطلاعیه ای در خصوص کلاهبرداری تحت عنوان فروش سکه طلا از سوی برخی افراد سودجو به مردم هشدار داد.

به گزارش روز پنجشنبه در اطلاعیه این اداره آمده است :

عده ای افراد کلاهبردار با معرفی خود به عنوان عشایر کوچرو از طریق پیامک اقدام به فروش سکه تقلبی تحت عنوان سکه طلا و زیر خاکی می کنند.

این افراد کلاهبردار برای جلب اعتماد مردم نحوه یافتن سکه های طلا و عتیقه را هنگام چرای گوسفندان در صحرا و بیابان بیان داشته که قصد فروش آنها را به قیمت ناچیزی دارند.

در این اطلاعیه آمده است:در پیامک های ارسالی از سوی کلاهبرداران اعلام می شود شماره تلفن فرد مورد نظر را با استخاره و از میان قرآن پیدا کرده تا از این طریق سکه های تقلبی را به وی بفروشند.

میراث فرهنگی ،صنایع دستی و گردشگری دزفول ضمن اعلام اینکه هر گونه خرید و فروش سکه های تاریخی ، غیر قانونی بوده و با فروشنده و خریدار برخورد قانونی می شود به مردم هشدار داد فریب افراد کلاهبردار را نخورده و پول خود را برای خرید سکه تقلبی به آنان ندهند.

در این اطلاعیه از شهروندان دزفولی در خواست شده در صورت مشاهده چنین مواردی سریعا موضوع را به یگان حفاظت میراث فرهنگی اطلاع دهند.

چند کلاهبردار مدتی پیش تعدادی سکه تقلبی را تحت عنوان سکه طلا و زیر خاکی به مبلغ 200 میلیون ریال به فردی فروخته و متواری شدند.

نیروی انتظامی شهرستان دزفول چندی پیش موفق به کشف سه هزار سکه تقلبی طلا از افراد کلاهبردار شد.
برچسب ها: سکه تقلبی ، سکه طلا
:
:
:
آخرین اخبار