تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۲:۲۳
کد خبر: ۵۶۷۶۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
معاون استاندار خوزستان:
فرماندار جدید آبادان یک تیم منسجم برای رفع مشکلات تشکیل دهد
معاون سیاسی استانداری خوزستان گفت: از فرماندار جدید می‌خواهیم ارتباط مناسبی را با مردم و روحانیت شهر داشته و یک تیم منسجم را برای بهبود وضعیت کنونی آبادان تشکیل دهد.

فرج‌الله خبیر صبح امروز در جلسه شورای اداری آبادان که با حضور معاون استاندار خوزستان و مسئولان آبادان در تالار غدیر این شهرستان به‌منظور تودیع و معارفه فرماندار جدید آبادان برگزار شد در سخنانی با اشاره به ایام الله دهه فجر اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران با هدایت امام راحل به ثمر نشست و ما باید پاسدار خون شهدای انقلاب و دفاع مقدس باشیم.

وی افزود: فرماندار سابق آبادان زحمات زیادی را در این مدت متحمل شد اما باید به این نکته اشاره کرد که کار در آبادان و خرمشهر اراده آهنین می‌خواهد چراکه این دو شهر از شرایط عادی برخوردار نیستند.

معاون سیاسی استانداری خوزستان ادامه داد: در بین شهرهایی که در طول دوران دفاع مقدس موشک‌باران و اشغال شدند آبادان و خرمشهر بیشترین صدمه را دیدند و هیچ یک از شهرها شرایط آبادان و خرمشهر را نداشتند.

خبیر تصریح‌کرد: مشکلات زیادی در حوزه‌های مختلف زیرساختی، اقتصادی، فرهنگی، هنری و.. در آبادان و خرمشهر وجود دارد که رفع آنها به تلاش بسیار و زمان نیاز دارد.

وی اضافه‌کرد: امیدواریم آیندگان نیز همانند گذشتگانی که برای آبادان و خرمشهر کار کردند بهتر و مثمرثمرتر برای این دو شهر فعالیت کنند.

معاون سیاسی استانداری خوزستان خاطرنشان‌کرد: دولت تدابیر ویژه‌ای را برای آبادان و خرمشهر در نظر گرفته است و برنامه‌هایی را برای ایجاد زیرساخت‌های این دو شهر دارد اما برای انجام بهتر کارها نیاز به حضور مردم و ایفای نقش آنهاست.

خبیر افزود: فرماندار جدید آبادان از نیروهای فعالی است که در حوزه سیاسی استانداری مشغول فعالیت بوده و استان را به خوبی می‌شناسد و با انگیزه برای کار در آبادان آمده است.

وی ادامه داد: از فرماندار جدید می‌خواهیم ارتباط مناسبی را با مردم و روحانیت شهر داشته و یک تیم منسجم را برای بهبود وضعیت کنونی آبادان تشکیل دهد.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار