تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۲:۲۶
کد خبر: ۵۶۷۶۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
امام جمعه آبادان:
دشمنان درصدد برداشتن گزینه حضور مردم در صحنه از روی میز هستند
حجت‌الاسلام علی ابراهیمی‌پور صبح امروز در جلسه شورای اداری آبادان که با حضور معاون استاندار خوزستان و مسئولان آبادان در تالار غدیر این شهرستان به‌منظور تودیع و معارفه فرماندار جدید آبادان برگزار شد در سخنانی با اشاره به ایام‌الله دهه فجر، اظهار کرد: انقلاب اسلامی با مدیریت امام و با حضور مردم در صحنه به پیروزی رسید.

وی افزود: مردم ایران وقتی دیدند که از لحاظ مذهبی، دینی، اقتصادی، فرهنگی و علمی در حال تحقیر شدن هستند و آمریکا و غرب برای آنها تصمیم‌گیری می‌کنند قیام کردند.

امام جمعه آبادان ادامه داد: در آن زمان رژیم شاهنشاهی با همراهی آمریکا درصدد ضربه زدن به اسلام و کتب عاشورا بود چراکه آنچه که کالبد مذهب تشیع وجود دارد و آن‌را به حرکت وا میدارد مکتب عاشوراست.

ابراهیمی‌پور تصریح‌کرد: از سال 57 تاکنون نیز دشمنان به شیوه‌های مختلف درصدد از بین بردن مکتب عاشورا و ولایت در کشور هستند.

وی اضافه‌کرد: آنچه دشمن از آن ترس دارد و درصدد ازبین بردن آن از روی میز  است حضور مردم ایران در صحنه‌های مختلف است.

امام جمعه آبادان خاطرنشان‌کرد: مشکلات و کمبودها هست امام مردم  به عنوان صاحبان اصلی و واقعی نظام و انقلاب همیشه حضور دارند و نتیجه این حضور نیز  بالندگی، ایستادگی و پیشرفت نظام اسلامی در این 35 سال بوده است.

ابراهیمی‌پور افزود: دشمن در واقع ترس دارد که  خط مشی مردمسالاری که در نظام جمهوری اسلامی وجود دارد در دیگر کشورها نیز سرایت کند.

وی ادامه داد: اقتصاد مقاومتی، پیشرفت علمی، به ذلت کشاندن دشمنان، ایستادگی در هشت سال دفاع مقدس و... همه خروجی انقلاب  اسلامی بوده است.

امام جمعه آبادان تصریح‌کرد: حضور در صحنه وظیفه‌ای است که مردم به خوبی آن‌را انجام می‌دهند و در 22 بهمن امسال نیز پرشورتر از همیشه حضور خواهند داشت اما خدمت به مردم و جلب اعتماد آنها وظیفه مسئولان است.

ابراهیمی‌پور افزود: آبادان جایگاه خاصی را دارد این شهر نخبگان زیادی را در عرصه‌های مختلف دارد که باید کنار هم بیایند و به فکر آبادان  باشند.

وی اضافه‌کرد: زشت است که پس از 35 سال از انقلاب و 27 سال از جنگ تحمیلی مردم آبادان زجر بکشند، این برای نظام عار است که دورافتاده‌ترین روستاهای کشور مشکلات بهداشتی نداشته باشند اما آبادان هنوز با این مشکلات دست وپنجه نرم می‌کند.

امام جمعه آبادان خاطرنشان‌کرد: آبادان برای عمران و آبادانی یک ظرفیت ملی می‌خواهد و ظرفیت‌های شهرستانی پاسخگوی نیازهای این شهر نیست.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار