تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۲:۴۹
کد خبر: ۵۶۷۶۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
به‌مناسبت دهه فجر
همایش انقلاب اسلامی، خانواده و منزلت زن در رامهرمز برگزار شد
به‌مناسبت دهه فجر، همایش انقلاب اسلامی، سبک زندگی اسلامی، منزلت زن و تحکیم بنیان خانواده در رامهرمز برگزار شد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی رامهرمز صبح امروز در همایش انقلاب اسلامی، سبک زندگی اسلامی، منزلت زن و تحکیم بنیان خانوده که به‌مناسبت گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر برگزار شد، اظهار کرد: خانواده، رکن اساسی جامعه انسانی است و شرط پویایی و استواری آن، وجود روابط صحیح و پایدار میان همسران است.

حجت‌الاسلام محمدجواد حسین‌وند ادامه داد: پیوند زناشویی، امری غریزی و از نیازهای اولیه و اساسی انسان است و نیازی به آموزش و محرک خاص ندارد اما تداوم این پیوند و داشتن روابطی صحیح که به پایداری خانواده منجر می‌شود نیازمند آموزش و عنایتی ویژه از سوی متولیان و دلسوزان جامعه است.

وی تصریح کرد: اهداف خانواده و اقتضای تشکیل آن ایجاب می‌کند که بانیان آن یعنی زن و شوهر، در تحکیم و پایداری این بنا، نهایت سعی خود را بکنند و با همان انگیزه که بر تشکیل آن اقدام کردند بر دوام آن اصرار ورزند تا وحدت و پویایی این نهاد مقدس تا پایان حفظ شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی رامهرمز در پایان سخنان خود ابراز داشت: در یک نگاه کلی، تمام احکام و دستورات اسلام به نوعی ناظر بر صیانت از خانواده است که بخشی از آن برای تزکیه و تطهیر فرد و بخشی پیرامون اصلاح جامعه و حفظ سلامت وضع شده است.

 در این همایش که از سوی کمیته امور بانوان این شهرستان برگزار شد فرماندار و مسئولان شهرستانی و بیش از 400 نفر از بانوان شهرستان شرکت داشتند.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار