تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۲:۵۰
کد خبر: ۵۶۷۶۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
معاون استاندار خوزستان:
افزایش محدوده منطقه آزاد اروند در حال عملی شدن است
معاون سیاسی استاندار خوزستان گفت: افزایش محدوده منطقه آزاد اروند به شهرهای آبادان و خرمشهر در حال عملی شدن است.

فرج‌الله خبیر صبح امروز در حاشیه جلسه شورای اداری آبادان که با حضور مسئولان این شهرستان و به ‌منظور معارفه فرماندار جدید این شهرستان برگزار شد در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد:  دولت نگاه ویژه‌ای به آبادان و خرمشهر دارد و در سفر اخیر خود به خوزستان جلسه شورای اداری استان را در این دو شهرستان برگزار کرد.

وی افزود: یکی از مصوباتی که دولت در این سفر داشت افزایش محدوده منطقه آزاد اروند به دو شهر آبادان و خرمشهر بود.

معاون سیاسی استاندار خوزستان ادامه داد: این کار در حال انجام شدن است تدابیر ویژه‌ای در این خصوص اندیشیده شده و امیدواریم در آینده نزدیک شاهد عملی شدن افزایش محدوده منطقه آزاد اروند باشیم.

این مقام مسئول تصریح‌کرد: این مصوبه و اجرایی شدن آن می‌تواند کمک زیادی را به اقتصاد شهرهای آبادان و خرمشهر انجام دهد.

وی اضافه‌کرد: در زمینه زیرساخت‌ها نیز دولت تصمیمات خوبی را گرفته که مهم‌ترین آنها در بخش آب شرب و فاضلاب است که این دو شهرستان از مشکلات زیادی در این دو بخش رنج می‌برند.

معاون سیاسی استاندار خوزستان خاطرنشان‌ کرد: امیدواریم به تدریج شاهد رفع مشکلات آبادان و خرمشهر و ایجاد شرایط مناسب در این دو شهر باشیم.

خبیر در خصوص اینکه مردم آبادان و خرمشهر چه زمانی آثار مثبت الحاق این دو شهر به منطقه آزاد اروند را خواهند دید نیز گفت: طبیعتاً اجرایی شدن این مصوبه آثار کوتاه‌مدت و بلندمدت دارد که در بخش کوتاه مدت به محض اجرایی شدن آن و ظرف پنج یا شش ماه آینده،  آثار مثبت آن را خواهیم دید.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار