تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۰:۰۶
کد خبر: ۵۶۷۸۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
معاون استاندار خوزستان:
برای تصدی سمت فرماندارها از کادر وزارت کشور استفاده شود
معاون سیاسی، اجتماعی استاندار خوزستان گفت: برای تصدی سمت فرمانداری شهرستان‌ها باید از کادر وزارت کشور استفاده شود که این مسئله می‌تواند مزیت‌های خوبی به دنبال داشته باشد.

فرج‌الله خبیر پنجشنبه در جلسه تودیع و معارفه سرپرست فرمانداری این شهرستان، با تبریک دهه مبارکه فجر، اظهار داشت: اراده مردم و رهبری پیامبرگونه امام راحل (ره) منجر به پیروزی انقلاب اسلامی ایران در کوتاه‌ترین زمان ممکن شد.

وی تصریح کرد: رهبری داهیانه، نفوذ کلام، و همت بالای امام راحل (ره) و جانفشانی مردم، باعث شد در کوتاه‌ترین زمان ممکن انقلاب به ثمر رسیده و جمهوری اسلامی به ثمر برسد.

معاون سیاسی، اجتماعی استاندار خوزستان ادامه داد: تا به امروز نیز نظام جمهوری اسلامی ایران برای رسیدن به این نقطه فراز و نشیب‌های فراوانی را طی کرده است.

خبیر در ادامه با تأکید بر اینکه خدمت صادقانه به مردم باید سرلوحه کار مسئولان قرار بگیرد، افزود: مردم دین زیادی بر انقلاب و نظام دارند و در هر عرصه‌ای که نیاز به حضور آنها بوده با تمام توان در صحنه حاضر شده‌اند.

وی تأکید کرد: بنابراین چنین مردمی شایسته خدمتگزاری هستند و مسئولان باید در این راستا نهایت تلاش خود را به کار ببرند.

معاون سیاسی، اجتماعی استاندار خوزستان در ادامه شهرستان بندر ماهشهر را از شهرستان‌های مهم استان برشمرد و اذعان داشت: وجود صنایع بزرگ پتروشیمی، نفت، بنادر مهم و بندر امام خمینی (ره) که یکی از بنادر بزرگ کشور به شمار می‌رود و عمده صادرات و واردات کالا از آن صورت می‌گیرد این منطقه را به یکی از مهم‌ترین مناطق کشور و استان تبدیل کرده است.

خبیر متذکر شد: بدون شک اداره چنین شهرستان و منطقه‌ای کار ساده‌ای نیست و نیاز به همدلی و همکاری تمام مسئولان، نهادها، دستگاه‌ها و ادارات دارد.

وی در ادامه با بیان اینکه به دستور وزیر کشور استانداران مجاز به استفاده از مأموران به خدمت در منصب فرمانداری نیستند، اظهار داشت: برای تصدی سمت فرمانداری شهرستان‌ها باید از کادر وزارت کشور استفاده شود که این مسئله می‌تواند مزیت‌های خوبی به دنبال داشته باشد.

معاون سیاسی، اجتماعی استاندار خوزستان خاطرنشان کرد: یکی از محاسن این مسئله استفاده از استعدادهای درون سیستم وزارت کشور است.

در پایان این آیین از تلاش‌های شش ماهه سیدجعفر طباطبایی تقدیر و به جای وی منصور قمر به عنوان سرپرست جدید فرمانداری شهرستان بندر ماهشهر معرفی شد.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار