تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۰:۰۹
کد خبر: ۵۶۷۸۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
آیت‌الله موسوی‌جزایری:
جنگ علیه ایران نابودی رژیم صهیونیستی را به دنبال دارد
نماینده ولی فقیه در استان خوزستان گفت: در صورتی که جنگی علیه ایران صورت بگیرد نابودی رژیم صهیونیستی را در پی خواهد داشت.

آیت‌الله سید محمدعلی موسوی جزایری در نخستین یادواره سردار شهید موسی اسکندری مسئول ستاد لشکر 7 ولیعصر (عج) خوزستان که روز پنجشنبه در محل تالار اجتماعات امام خامنه‌ای مجتمع رفاهی و تفریحی فجر اهواز برگزار شد اظهار کرد: در صورتی که توسط استکبار جهانی جنگی علیه جمهوری اسلامی ایران صورت بگیرد نابودی اسرائیل را در پی خواهد داشت.

وی افزود: اگر استکبار بخواهد ‌علیه ایران جنگی را تحمیل کند طوفانی در دنیا به پا خواهد شد زیرا همه مستضعفان و آزادی‌خواهان به یاری جمهوری اسلامی خواهند آمد.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان در ادامه فرا رسیدن دهه مبارک فجر و سی و پنجمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را گرامی داشت و این دهه را به همه ملت ایران تبریک گفت.

امام جمعه اهواز ‌با گرامی داشت یاد و خاطره شهدا خاطرنشان کرد: برای به پیروزی رسیدن انقلاب افراد بی‌شماری از علما، مومنین، مجاهدان فی سبیل‌الله و انقلابیون توسط رژیم شاه شکنجه شدند و تعداد زیادی از آن‌ها نیز به شهادت رسیدند.

وی در ادامه با تاکید بر این نکته که ما هم‌اکنون بر سفره شهیدان نشسته‌ایم بیان کرد: کشورهای دیگر مانند الجزایر با 2 میلیون کشته انقلابشان به پیروزی رسید و در کشور شیلی نیز صد‌ها هزار نفر برای به ثمر رسیدن انقلاب مردم این کشور جان باختند.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: انقلاب ما زمان زیادی طول نکشید و سریع به پیروزی رسید.

موسوی جزایری تصریح کرد: به خاطر اینکه انقلاب مردم ایران سریع به نتیجه رسید و در سال 1357 پیروز شد به کام آمریکایی‌ها خوش نیامد و در فکر انتقام برآمد.

به گفته وی، در حقیقت به وجود آمدن و تحمیل جنگ هشت ساله علیه ایران، انتقامی بود که آمریکایی‌ها به خاطر سریع پیروز شدن انقلاب اسلامی، از ملت ایران گرفتند.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان در ادامه به اقتدار ایران اشاره کرد و گفت: کسانی که جمهوری ایران را تهدید می‌کنند ره به جایی نمی‌برند.

امام جمعه اهواز تاکید کرد: سران استکبار بدانند نباید آنها ما را تهدید کنند باید از ما بترسند زیرا جمهوری اسلامی ایران سردمدار مبارزه با استکبار جهانی در دنیاست.

استاد حوزه علمیه اهواز در ادامه به بیان خاطراتی از سردار شهید موسی اسکندری مسئول ستاد لشکر 7 ولیعصر (عج) خوزستان پرداخت و گفت: شهید اسکندری یک معلم اخلاق بود‌، با قرآن زندگی کرد و معلم قرآن، مفسر قرآن و عامل به کلام الله مجید بود.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار